fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

החל שיווקו של הונדה גולדווינג 1800 החדש

החל שיווקו של הונדה גולדווינג 1800 החדש

הונדה חוזרת לייבא באופן סדיר את ספינת הדגל של אופנועי התיור ומציגה דגם חדש, מעודכן, חזק הרבה יותר ומבטיח ריגוש הן בעת רכיבה עירונית והן בעת טיול של סופשבוע בכביש המהיר

מאז שהוצג לראשונה בשנת 1975 כאופנוע נייקד בנפח 1,000 סמ"ק, הגולדווינג של הונדה הפך לשם נרדף לשותף מושלם לטיולי רכיבה ארוכים. זהו אופנוע שיצא למסע משלו, התפתח וגדל בממדיו לאורך השנים, ויצר מוניטין של יוקרה, איכות ונוחות ללא תחרות.

הגולדווינג GL1800 ממודל 2018 פונה לכיוון חדש והופך לאופנוע חדש לגמרי. הגולדווינג נותר ספינת הדגל של אופנועי התיור – הוא מכיל מנוע מרגש בן שישה צילינדרים המספק עוצמה רבה ומומנט, וכמו תמיד, כולל גם שפע של תכונות המאפשרות לשני רוכבים לשייט בסטייל. עם זאת, זהו כלי קטן יותר, הדוק יותר והרבה יותר גמיש – אופנוע של רוכבים במלוא מובן המילה.

בשל כך קורץ הגולדווינג לקהל רחב הרבה יותר ופונה לדור הרוכבים הצעיר שבעבר התעלם ממנו או פשוט לא הבחין בו בעיצובו הקודם. ה-גולד ווינג הוא אופנוע שמתאים לכל סוגי הרכיבה והוא תמיד יעלה חיוך על פניו של הרוכב, הן בעת רכיבה עירונית והן בעת טיול של סופשבוע בכביש המהיר.

 

ה-Goldwing 2018 יהיה זמין בשני דגמים החולקים את אותו מנוע ואותה שלדה: גרסת ה-GL1800 Goldwing הבסיסית וגרסת תיור הכוללת ארגז עליון, וכן גרסה שתכלול מערכת DCT וכרית אוויר. בהתאם לגרסה, האופנוע קל יותר ב-48 ק"ג, בהשוואה לדגם היוצא.

המנוע והשלדה תוכננו יחדיו כדי להזיז את מיקומו של הרוכב קדימה וליצור אופנוע במבנה קומפקטי הרבה יותר. מסגרת קורות אלומיניום בנויה סביב המזלג הקדמי ומאפשרת מיקום קדמי יותר למנוע. תנועת הגלגל הקדמי היא כעת הרבה יותר אנכית – תוך אספקת בקרת מתלים באיכות גבוהה ויציבות מעולה של החלק הקדמי, הודות לקשיחות משופרת ולחיכוך מופחת. שיכוך המתלים ניתן גם לכוונון חשמלי.

מנוע ששת הצילינדרים החדש לא איבד כוח, מומנט או את היכולת לספקם באופן רציף וממכר. נוספה מערכת מצערת 'על-חוט', עם ארבעה מצבי רכיבה: TOUR, ‏SPORT, ‏ECON ו-RAIN. בקרת האחיזה של הונדה (HSTC), משמרת את רמת האחיזה של הגלגל האחורי בעוד שבולמי הזעזועים ומערכת הבלמים המשולבת (CBS) משתנים, בהתאם לדגם הנבחר. מערכת עזרה בזינוק בעליה (HSA) ומערכת Stop&Go הופכות את הרכיבה לקלה יותר ומשפרות את החיסכון בצריכת דלק.

התמסורת הידנית כוללת כעת שישה הילוכים, והתמסורת כפולת המצמדים (DCT) כוללת שבעה הילוכים, עם תחושת מצמד, מהירות העברה וטווח סל"ד להעלאת/הורדת הילוכים המותאמים באופן מושלם לכל אחד ממצבי הרכיבה. האופנוע כולל גם פונקציית זחילה קדימה ואחורה. הדגם עם התמסורת הידנית כולל את מערכת הנסיעה לאחור של הדגם היוצא.

ומעל הכל, גולדווינג מודל 2018 מספק תחושה חדשה לגמרי של חופש והנאה טהורה מהרכיבה. השיפור בביצועים מותאם לרמות נוחות גבוהות אף יותר: הפיירינג המעוצב והאווירודינמי מתעל את האוויר סביב הרוכב, ומגן הרוח ניתן לכוונון חשמלי, בהתאם להעדפות הרוכב; המושב מספק נוחות מרבית, גם ברכיבות ארוכות. תכונות חדשות, כגון מערכת מפתח חכם, Apple CarPlay וקישוריות Bluetooth תורמות לנוחות רבה יותר.

כמו כן מחשבה רבה הושקעה בצביעתו של הכלי החדש. חלקו העליון צבוע בגוונים עמוקים יותר, עם ברק מנצנץ המשלים מושבים בעלי גימור יפהפה, המיוצרים מחומרים באיכות גבוה. חלקו התחתון של האופנוע מודגש במרקמים מלאי חיים המשדרים הצהרה חזותית רבת עוצמה.

גלריה

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל