fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

החל שיווקו בישראל ההונדה CRF250R החדש

החל שיווקו בישראל ההונדה CRF250R החדש

הדגם החדש מצויד כעת בשלדה זהה לזו של ה- CRF450R וכן במנוע חדש לגמרי עם גל זיזים עילי כפול. פיתוחו של ה-CRF250R 2018 נסב סביב מה שדרוש לרוכבי המוטוקרוס כדי לנצח – עוד כוח.

יחס הספק-משקל שופר ב-5% ביחס לדגם הקודם. המנוע עם גל הזיזים העילי הכפול של האופנוע כולל יחס קוטר למהלך בוכנה גבוה יותר, שסתומים גדולים יותר ומערכת פליטה משופרת, המאפשרים אספקת עוצמה הגבוהה ב-9% בקצה העליון למשך זמן רב יותר, מהירות סל"ד משופרת וקו אדום גבוה יותר. ה- 2018 CRF250R נבנה במיוחד כדי לספק יתרון ולאפשר הפחתה של זמני ההקפה, החל מקו הזינוק ובמשך כל הקפות המרוץ.

השלדה החדשה של הדגם החדש זהה לזו של ה-2018 CRF450R והיא מנצלת באופן מיטבי את תוספת הכוח של המנוע. גיאומטריית השלדה ומרכז הכובד הנמוך יותר מאפשרים אחיזה משופרת של הצמיג האחורי. בדיוק כמו ה-450R, גם ה-250R החדש משתמש במזלג קדמי הכולל קפיצי פלדה בקוטר 49 מ"מ מתוצרת חברת SHOWA, ומאפשר את רמות הכוונון המוכרות והמשופרות.

הפלסטיקה החיצונית של ה-250R דומה לזאת של ה- ה-450R ומספקת תצורה אווירודינמית, חלקה ואורגנית. הגרפיקה מוזרקת לפלסטיקה וכוללות ציפוי להגנה משריטות המבטיח גימור עמיד.

ה-250R מודל 2018 מצויד במתנע חשמלי כסטנדרט. 

ה-CRF250R כולל כעת מתנע חשמלי שמחליף את רגלית ההתנעה. מצבר האופנוע הקומפקטי הוא מסוג ליתיום-יון ומשקלו הוא 0.65 ק"ג בלבד. מתג כיבוי המנוע ומתג ניהול המנוע (EMSB) משולבים בבית מתגים קטן שממוקם בצדו השמאלי של הכידון. שלושה מצבים זמינים כדי להתאים לתנאי הנהיגה השונים ולהעדפות הרוכב: מצב 1 (סטנדרט), מצב 2 (חלק) ומצב 3 (אגרסיבי). נורת מחוון קטנה מציגה את המצב הנבחר. מתג ההצתה ממוקם בצדו הימני של הכידון. ידית המצערת משולבת כעת בכבל המצערת עבור הפחתת עומסים, וכוללת בורג כוונון.

מפרטים טכניים

מנוע
סוג גל זיזים עילי כפול, ארבע פעימות, מקורר מים
נפח מנוע 249.4 סמ"ק
קוטר x מהלך 79 מ"מ על 50.9 מ"מ
יחס דחיסה 13.9:1
קיבולת שמן 1,250 סמ"ק
מערכת דלק
סוג הזנת דלק הזרקת דלק
קיבולת מכל דלק 6.3 ליטר
מערכת חשמל
הצתה אלקטרונית
מתנע חשמלי
מערכת הנעה
סוג מצמד רב דיסקי רטוב
סוג תמסורת שילוב קבוע (Constant Mesh)
הינע סופי שרשרת
שלדה
סוג צינורות אלומיניום כפולים
מידות
מידות (אורך, רוחב, גובה) 2,183 מ"מ x 827 מ"מ x 1,274 מ"מ
בסיס גלגלים 1,486 מ"מ
זווית גלגול 27.5 מעלות
מפסע 116 מ"מ
גובה מושב 957 מ"מ
מרווח גחון 327 מ"מ
משקל נקי 108 ק"ג
מתלים
סוג מתלה קדמי מזלג קפיצי מסוג Showa בקוטר 49 מ"מ
סוג מתלה אחורי מונושוק מסוג Showa עם מערכת Pro-Link של Honda
גלגלים
סוג גלגל קדמי חישורי אלומיניום
סוג גלגל אחורי חישורי אלומיניום
צמיג קדמי Dunlop MX3S במידות 80/100-21
צמיג אחורי Dunlop MX3S במידות 100/90-19
בלמים
בלם קדמי דיסק הידראולי בקוטר 260 מ"מ
בלם אחורי דיסק הידראולי בקוטר 240 מ"מ

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל