fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

הזירו SR/S החדש דלף לרשת לפני החשיפה הרשמית

הזירו SR/S החדש דלף לרשת לפני החשיפה הרשמית

מערכת מוטו

צילום: יצרן

זה היה אמור לקרות בצורה רשמית רק ב-24 לחודש, אבל יש מי שכבר לא יכלו לחכות וכך מצא את עצמו הסרטון של ה-SR/S החדש של זירו מגיע לרשת – כנראה שהפעם לא מדובר בהדלפת יח"צ כאילו לא מכוונת ובינתיים הסרטון ירד מהרשת והותיר אותנו עם תמונות בלבד. הדגם החדש של זירו הוא אופנוע חשמלי עם פיירינג מלא, שעושה שימוש בפלטפורמה של הדגם הבכיר של המותג, ה-SR/F העירום שהתחיל להימכר לאחרונה גם בישראל תחת מטרו – היבואן החדש של האופנועים החשמליים של זירו בישראל.

האופנוע מציע כאמור עיצוב ספורטיבי עם פיירינג מלא ומשקף כשהדוברת בסרטון טוענת לארגונומיה משופרת שכוללת כידון גבוה יותר ורגליות רוכב נמוכות יותר, מוזר בהתחשב ביעוד "הספורטיבי", וגם להתייעלות בטווח הרכיבה עם שיפור של 13% בטווח ברכיבה עירונית, שעומד כיום על כ-260 ק"מ בדגם ה-SR/F. עוד נשמע בסרטון כי הבולמים כוונו מחדש לטובת שיפור הנוחות ברכיבה, ושהמנוע החשמלי של ה-SR/S מוציא הספק של כ-110 כ"ס ומומנט של כ-19.5 קג"מ, נתונים זהים לדגם הנייקד.

יחידת השליטה Cypher III, מנוע ה-ZF75-10 הבכיר של היצרן, מערכת בקרת האחיזה וגם מצבי הרכיבה, כולם מגיעים מדגם הנייקד הקיים, כמו גם האפליקציה הייעודית ומסך ה-TFT הצבעוני שניתן לראות בסרטון החשיפה של ה-SR/S החדש של זירו.

מחירו עדיין לא ידוע, כאמור האופנוע לא נחשף עדיין רשמית. מחירה של גרסת הפרימיום של דגם הנייקד נקבע בישראל 99,985 ש"ח, בעוד שגרסת הסטנדרט הזולה מעט יותר עולה 92,985 ש"ח. נמתין לראות כיצד יתומחר ה-SR/S החדש, בתקווה שנזכה לראות אותו מגיע בקרוב לישראל.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל