fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC

הונדה פורצה 250 ו-300 בישראל

הונדה פורצה 250 ו-300 בישראל

מערכת מוטו דוגרי

צילום: יצרן

הונדה פורצה (תכלס, מוכר יותר בארץ כהונדה פורזה) מודל 2018 חודש במראה רענן יותר. בסיס הגלגלים ואורכו הכולל של הקטנוע קצרים יותר, הוא צר יותר, והמושב גבוה יותר. הקטנוע כעת קל יותר ב-12 ק"ג, גלגלים צמחו בימדה וכעת מידות הצמיגים 120/70-15 ו-140/70-14. מערכת הבלימה החדשה מורכבת מבלם דיסק בודד מלפנים בקוטר 256 מ"מ, בלם דיסק בקוטר 240 מ"מ מאחור ומערכת ABS.

מנוע הפורצה בנפח 279 סמ"ק, מקורר מים, עם הזרקת דלק, ארבעה שסתומים לצילינדר וגל זיזים עיליון יחיד – אותו המנוע המותקן ב-SH300i עם עדכונים קלים.

מבחינת איבזור מקבל הפורצה משקף חדש מתכוונן חשמלית עם טווח של 140 מ"מ, בקרת אחיזה ניתנת לניתוק, לוח מחוונים המספק שפע מידע בתצוגה דיגיטלית לצד מחוונים אנלוגיים. תאורת LED היקפית ומפתח החכם המאפשר שליטה גם על ארגז עליון מקורי (תוספת) בנפח 45 ליטר.

תא מתחת למושב מאפשר אחסון של שתי קסדות סגורות. תא בצד השמאלי מסכת החזית ניתן לנעילה וכולל שקע טעינה 12V.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל