fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
HJC
MV קוביה
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

הונדה סופר קאב חדש ישן הושק בתאילנד

הונדה סופר קאב חדש ישן הושק בתאילנד

גיא בן ברק

צילום: יצרן

הונדה השיקה היום בתאילנד את הסופר קאב החדש 2018, שישים שנים עגולות לדגם האגדי של הונדה שנחשב מאז הופיע ב-1958 לכלי הרכב הדו גלגלי המצליח ביותר בכול הזמנים, עם מכירות של למעלה ממאה מיליון יחידות בנפחי מנוע בין 50 סמ"ק ל-125 סמ"ק.

סוד הצלחתו של הסופר קאב, אמינות שלא הייתה קיימת באופנועים בשנות השישים, לא בריטים או איטלקים ובוודאי לא הרלי, שימושיות באפס כסף שהתאימה לצעירים מדור ההיפים, וכמובן התדמית הלא אופנוענית של הסופר קאב נתקה את בעיות האלימות של רוכבי האופנועים באותן שנים, מלאכי גיהינום מסוגים שונים, מהיצור הצנוע והתמים של הונדה שלא רק נמכר בסופרמרקטים אלא לווה בסיסמא הגאונית "אתה פוגש את האנשים הנחמדים ביותר על הונדה"… הסופר קאב נמכר גם בישראל החל משנת 1994 למשך מספר שנים, ואפשר לפגוש קאבים מדוגמים ומשופרים במפגשי אספנות.

כצפוי הדגם החדש של הסופר קאב אשר הושק היום בתאילנד לא רק זהה בשמו למקור אלא הוא רטרו הקרוב למקור בעיצובו, טוסטוס פשוט ובסיסי שכעת מראהו תמים במיוחד למול חידושי האופנועים והאלקטרוניקה מכול עבר. כן נוספה הזרקת דלק למנוע ה-109 סמ"ק הממוקם כמובן אופקי אולם הברקסים הם אותם תופים של פעם, הגלגלים הגדולים שיצר הגאון סוישרו הונדה כדי להתגבר על בעיות ההתנהגות של ווספות, נראים ממש אותו דבר, קשה להבחין שאין מדובר בכלי בן 50 שנה. הצבעים חוגגים עם אינספור אפשרויות כולל וורוד.

לרגל השקתו המחודשת של הסופר קאב נוצרה גרסת ספיישל של סדנת K-Speed אשר בתוך חודש בלבד מרגע שקבלה את הסופר קאב הסדרתי החדש הפיקה את גרסת הסקרמבלר או בובר הזו על בסיס הסופר קאב, התוצאה קרויה "סופר פאוור קאב", עם פיירינג מגודל, צמיגי בלון, כידון ומושב סטייליסטים, כיסוי מזלג המרמז על מתלה קדמי שאינו טלסקופי… ועוד פרטי עיצוב.

גלריה

  • הקאב המקורי שהתחיל את הכל

  • הקאב החדש של הונדה- מקורות יודעי דבר רמזו שיגיע גם לארץ

  • טקהירו הצ'יגו, מנכ"ל הונדה העולמית על הקאב החדש

  • המפעל ביפן כבר ערוך ומייצר את הקאבים בגרסת 2018

  • צילום: Bike Exif

  • צילום: Bike Exif

  • צילום: Bike Exif

4 תגובות ל הונדה סופר קאב חדש ישן הושק בתאילנד

  1. וואו איזו בשורה. קרני באיבוד שליטה? שובר פילון לחייזר החדש?

    • קרני קורא "ורוד" וכבר יוצא לו החשק. הרי גם הפעם הקרטל ימצא דרך איך לקחת אופנוע אלמותי שמצליח בכל העולם, ולהחריב את שיווקו בישראל. תיוג "ורוד" זאת רק אחת מהדרכים. הם לא יביאו את הקאב עם נפח 125 סמ"ק, ולא ישכחו לקשור גלגלים בעלי חתך צר לאופניים, למרות שאחיזתם באספלט מעולה, גם ובפרט בתנאי גשם. אם גם זה לא יהרוג אותו, הם יתקעו לקאב החדש מחיר קרטלי של 17,000ש"ח(במקום 7,000ש"ח). אבל ככה רק בישראל. מי שעשויים לקבל עווית ופרקוס הם דווקא הונדה אופנועים ישראל, ששונאים לקחת חלק במשחק הקרטלי המלוכלך שמכתיב להם האיש שחתום על הרס ענף האופנועים בישראל. דוגרי שמוגרי, כל ניסיון שלכם להיות מקוריים הוא מיותר, תעשו חתוך והדבק מכאן:
      https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4005727,00.html
      תודה

  2. מי זה קרני?
    ולמה עדייןהגלריה מרצדת כמו משוגעת על המסך?!

    • קרני הוא בעל האתר מספר אחד בישראל לאופנועים, רק שבישראל אין אופנועים, יש רק אופניים-חשמליים, גם בישראל אין מגזינים לאופנועים, יש את המגזינים של הקרטל, ויש את האתר של קרני.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל