fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר

הונדה מציגה: CB125R, CB300R ו- CB1000R חדשים ל- 2018

הונדה מציגה: CB125R, CB300R ו- CB1000R חדשים ל- 2018

אסף לביא

צילום: יצרן

חמושים בעיצוב רטרו ומכלולים מודרניים יוצאים חברי משפחת ה- CB בנפחי 125, 300 ו- 1000 סמ"ק לכבוש את השוק ולב הדור הצעיר.

ה- CB1000R מבוסס על מנוע הפיירבלייד החדש ומופחת הספק לטובת גמישות ושימושיות, 145 כ"ס אולי מציבים אותו בחיסרון מול מתחריו האירופאים המפיקים בין 160 ל- 177 כ"ס, אך מציבים אותו ראש בראש מול מתחריו מיפן אשר מפיקים גם הם כ- 145 כ"ס. היתרון של ה- CB או בעיצובו, החל מהזרוע החד-צידית שמשאירה את הגלגל האחורי חשוף, דרך יחידת הזנב הקצרה שמתחברת נפלא למיכל הדלק הרחב, ועד לפרונט הרחב מעליו עומד פנס בודד עגול. המומנט שופר מעט והקלאץ' יודע להקל בשני מימדים, מצד אחד הוא מחליק ומקל בהורדת הילוכים ומונע נעילת גלגל בהורדת הילוכים אגרסיבית, ומצד שני מסייע תחת גז בהצמדתו ובכך מאפשר מבנה קומפקטי ומייצר פחות התנגדות בידית.

מימין ה- CB300R, עם 31 כ"ס הוא לא מאיים על הדיוק 390 אך בלוק דווקא כן. משמאל ה- CB1000R, לא מתחרה באירופאים אך נותן פייט ליפנים.

משקל השלדה ירד ב- 2.5 ק"ג לעומת הדגם הקודם, הזרוע האחורית קצרה ב- 14 מ"מ מהקודמת, בסיס הגלגלים ארוך ב- 10 מ"מ והמשקלו הרטוב עומד כעת על 213 ק"ג, 12 ק"ג פחות מהדגם היוצא. הכידון רחב וגבוה יותר והמושב מעט גבה. הצמיג האחורי עכשיו ברוחב 190 מ"מ, בתחום המתלים נמצא את Showa עם טכנולוגית ה -SFF-BP, ר.ת של Separate Function Front Fork Big Piston הניתנים לכיוון מלא. זוג קליפרים רדיאלים בעלי 4 בוכנות ניצבים על דיסקים בקוטר 310 מ"מ.

עם הירידה במשקל והעליה בהספק מדובר בעליה של 20% ביחס הספק-משקל לעומת הדגם הקודם ומערכות אלקטרוניות רבות מותקנות בכדי להתמודד עם העליה. מבחינת אלקטרוניקה הוא מקבל את כל החבילה, כפי שקיבלו הגולדווינג והאפריקה טווין, מצערת רכב-על-חוט, מערכת בקרת אחיזה, ABS, ארבעה מצבי רכיבה: גשם, סטנדרט, ספורט ומפה להתאמה אישית, לוח המכוונים מציג מידע רב ותצוגתו משתנה. גרסה נוספת היא גרסת ה + אשפר מוסיפה לחגיגה קוויקשיפטר (אופציונלי גם בגרסה הרגילה), ידיות מחוממות ואביזרים אסטטיים נוספים.

CB125R – להיט התיכונים החדש?

בנוסף הוצגו CB125R ו- CB300R המעוצבים ברוחו של דגם הליטר. בבסיסם נמצאים ה- CBR125, וה- CBR300 בהתאמה, השידרוג המשמעותי ביותר הוא המזלג ההפוך והקליפר הראדיאלי בקדמת האופנוע שמשנים את מראה הפרונט הרכרוכי של האופנועים עליהם הם מבוססים ב- 180 מעלות. בנוסף צירופי האותיות LCD ו- LED בהקשר לוח המחוונים והתאורה יגרמו לכל בן 16 לזוז באי נוחות על כיסאו.

 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל