fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

הונדה חושפת: CRF450L, דו"ש מקצועי על בסיס דגם ה-X

הונדה חושפת: CRF450L, דו"ש מקצועי על בסיס דגם ה-X

אסף לביא

צילום: יצרן

הונדה חושפת, בנוסף לדגם X חדש על בסיס ה-R, גם את ה-CRF450L, דו"ש מקצועי ואח גדול לדגם ה-250 המוצלח.

בבסיסו של ה-L ניצב מנוע סינגל בנפח 450 שמגיע מדגם האינדורו, מחשב ניהול המנוע, תיבת האוויר ומערכת הפליטה שונות ומייצרות חיסכון, אמינות ושקט גבוהים יותר משל דגמי האינדורו והמוטוקרוס שחולקים את אותו המנוע, הגיר בעל 6 הילוכים, בדומה לדגם ה-X ומותאם לעבודת כביש בנוסף לשטח, מערכת הזרקת דלק נוספה השנה גם לדגם ה-X וגם ל-L החדש, הרדיאטורים גדולים יותר ואלטרנטור מספק יותר חשמל למצבר ליטיום גדול יותר משל דגם ה-X. ההספק צפוי להיות מופחת אך עוד לא פורסמו נתונים רשמיים.

השלדה, מבוססת על שלדת האלומיניום של דגם המוטוקרוס, ה-CRF450R, שונתה מעט לשם התאמה ליעוד הדו-שימושי ולמכלולים השונים. הבולמים, גם כאן של SHOWA וניתנים לכיוונון, מקדימה בולם הפוך בקוטר 49 מ"מ, מאחור בולם יחיד עם לינק, מהלך הבולמים של 300 מ"מ ו-310 מ"מ בהתאמה.

מיכל טיטניום בנפח 8 ליטר, לוח שעונים בסיסי ונאמן לסגנון האינדורו, תאורת לד היקפית וגרפיקה חדשה ברוח משפחת הדגמים המקצועים ופחות קרובה לזאת של ה-250L, כך גם העיצוב הכללי שרזה וחד יותר ומשדר קרביות.

ה-CRF450L יעלה בארה"ב כ-10,000 דולר, מחירו של ה-CRF250L בארה"ב הוא כמחצית מזה ובישראל עולה 34,490 ש"ח. מכאן ניתן לשער שמחיר ה-CRF450L יהיה באזור ה-65,000 ש"ח. שיווקו יחל בעולם בחודש ספטמבר וצפוי להגיע לישראל בקרבת תאריך שחרורו בעולם.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל