fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

הונדה חושפת מונקי 125 חדש

הונדה חושפת מונקי 125 חדש

גיא בן ברק

צילום: יצרן

הונדה יצרה את המונקי בתחילת שנות השישים של המאה הקודמת כדי שישעשע ילדים בלונה פארק של טוקיו, הצלחתו של האופנועון בקרב הקהל המקומי הביאה את הונדה לשווק אותו במערב החל משנת 1963; התזמון היה מושלם – דור ההיפיז, החיפושית והטרנספורטר, הרלי אמריקה, טריומף סטיב מקווין ודוקאטי סקרמבלר – ובזכות המחיר הנמוך, העיצוב החמוד, הממדים, הגלגלים הקטנים, השימושיות העירונית וקלילות התפעול, השלמות שרק הונדה יודעת לייצר והיחס החיובי לחיים, הביאו את הונדה מונקי למכירות ענק וב-55 השנים שחלפו הפך הכלי לאייקון.

היום חושפת הונדה את הגלגול החדש של המונקי, אם הכלי המקורי היה עם מנוע 49 סמ"ק, כעת זה 125 מוזרק אבל קלאסי, סינגל שוכב כמו קאב, מקורר אוויר עם שני שסתומים והספק צנוע של 9.4 כוח סוס, גיר ארבעה הילוכים וצריכת דלק מוצהרת של לא פחות מ-67 קילומטר לליטר.

המונקי 2018 באותו עיצוב ילדותי שובה לב, מיכל דלק בעיצוב נוסטלגי בנפח 5.6 ליטר ועליו לוגו כבוד למונקי המקורי, כידון גבוה, מגני בוץ כרום גבוהים, הפנס, מזלג הפוך באנודייז אדום חובק צמיגי קוביות זעירים, אדום גם ל"זרוע האחורית", החיפוי לאגזוז והמושב – כול פרט לטובת האותנטיות של אופנוע קטן של פעם. הממדים זעירים, גלגלי "12, בסיס גלגלים של 1,155 מ"מ ומשקל של 107 קילו, המושב "מתנשא" לרום של 775 מ"מ, מי שלא יוכל לעצור עם הרגליים ישמח שיש ABS…

 

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל