fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70

הארלי-דייוידסון כובשת את פראג בחגיגות ה-115

הארלי-דייוידסון כובשת את פראג בחגיגות ה-115

כתב: גיא בן ברק    צילום: רן לנצמן, הארלי דוידסון ישראל

חגיגות 115 שנים להארלי-דייוידסון נערכו בפראג בירת צ'כיה בין ה-5 ל-8 ביולי, כוח אדיר של 67,550 אופנועים בשלל דגמים ויצרנים בראשם 4,000 הארלים שרכבו בתוך העיר, ו- 110,000 מבקרים מ-77 מדינות הבהיר כי המשבר בין היצרן הכול אמריקני לבין נשיא ארצות הברית טראמפ רק מחזק את האמונה של הרוכבים בהארלי ואת הנאמנות למותג. לא על אדמת ארצות הברית נערך האירוע הענק הזה של הארלי אלא בדיוק על אדמת אירופה, מוקד הסכסוך בין היצרן לנשיא, שכן מכס של 25% הוטל באירופה על אופנועים אמריקניים והארלי בראשם, הארלי הגיבה בייצור מחוץ לארה"ב מה שהקפיץ את הנשיא. נדרשה הבהרה עד כמה גדול הכוח של הארלי באירופה, וזה אכן קרה. הבחירה בפראג לא רק בגלל שזו אחת הערים היפות בעולם אלא גם מועדון הארלי הוותיק בעולם שנוסד לפני 90 שנה ואך טבעי היה שיארח את האירוע הענק.

היצרן הגיע עם התותחים הכבדים, תצוגה של אופנועים נדירים מכול 115 השנים, וגם ספונסרשיפ ל-45 אופנועי קאסטום שנבנו במיוחד לאירוע על ידי מיטב סדנאות הקאסטום באירופה.

הכנה מדוקדקת מוקדמת הביאה לנתיבי רכיבה שהופיעו באפליקציה מיוחדת לאירוע וכך נראו שיירות ענק של הארלים ברחבי בוהמיה, מנווטים בדיוק לאטרקציות ולמסעדות הטובות ביותר שחיכו להם.

 

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל