fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר

הארלי דוידסון תציג אופנוע מבוסס בנלי בנפח 338 סמ"ק

הארלי דוידסון תציג אופנוע מבוסס בנלי בנפח 338 סמ"ק

מערכת מוטו

צילום: יח"צ

היצרנית האמריקאית הוותיקה הציגה תוכנית הרחבות שאפתנית לשנים הקרובות וצפויה בסוף השנה להתחיל בשיווק הלייבוואייר החשמלי ולחשוף את דגמי הייצור הסדרתי של אופנועי האדוונצ'ר והסטריטפייטר החדשים שלה ל-2020, אלו יהיו מבוססי מנוע חדש לגמרי בשני נפחים – 1,250 ו-975 סמ"ק.

בנוסף הציגה הארלי קונספטים לאופנועים חשמליים, ביניהם גם שילוב מסויים בין אופניים חשמליים לקטנוע. נראה שהצעד הבא – וההגיוני ביותר – הוא הצגת אופנוע בנפח ביניים, מתוצרת מפעל במזרח ועם תג מחיר תחרותי, את זה תעשה הארלי ע"י שיתוף פעולה עם בנלי האיטלקית, חברה שנמצאת בשנים האחרונות בשליטת Qianjiang.

חברת צ'יאנג'אנג הסינית מחזיקה במותגי בנלי וקיוואי המוכרים לשוק הישראל ובנוסף בעוד מספר מותגים המשווקים בכל העולם. ב-2016 נרכשה החברה ע"י Geely, יצרנית הרכב הענקית ובין היתר בעלת וולוו ולוטוס.

מנוע ה-302 של בנלי, המותקן בדגמי ה-BN302S וה-302R, צפוי לגדול בנפחו ל-338 סמ"ק (היינו מעדיפים 388 רק בשביל היחס ההפוך ל-883 של הספורטסטר), זאת בזכות שמירה על מהלך הבוכנה והגדלת הקדח, כנראה ע"י ערבוב מנועי ה-300 וה-500, המנוע הזה יותקן בשלדה של הבנלי 302S יחד עם שאר מכלולי האופנוע הקיימים כגון המתלים והבלמים. מיכל הדלק, יחידת הזנב, הכידון וכל חיפויי האופנוע חדשים ומעוצבים בדומה לדגמי הספורטסטר וה-XR האגדי.

בהארלי אומרים שהאופנוע יהיה זמין לרכישה כבר ברבעון האחרון של השנה בשווקי המזרח ואולי בהמשך יגיע גם למערב. מאט לוויטיץ', מנכ"ל ונשיא חברת הארלי דוידסון, אמר "אנחנו מתרגשים מההזדמנות לבנות עוד רוכבי הארלי בסין, אחד משווקי האופנועים הגדולים בעולם, ע"י יצירת שיתוף פעולה חדש למותג שלנו".

הייצור במפעל בו נבנים אופנועי בנלי בסין והשימוש בחלקים מפס הייצור צפויים להוריד את מחיר האופנוע לרמה תחרותית, גם בשווקי המזרח וגם כשיגיע למערב, זאת כמובן בהתחשב בתמחור שהיה צפוי אם היה האופנוע מיוצר בתוך גבולות ארצות הברית.

שיתוף הפעולה הזה מראה אמונה רבה של הארלי דוידסון ביכולות הייצור של בנלי ואולי מבשר רבות לגבי העתיד של עולם הרכב, רק לפני כמה שנים החלה  ק.ט.מ לייצר את סדרת ה-390 במפעל בז'אז' ההודית, מהלך שנראה מוזר אך בסוף התגלה כהצלחה, גם ב.מ.וו שחרטה על דגלה איכות ויוקרה, רוכשת מנועים ושרותים מייצרנים במזרח.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל