fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
MV קוביה

הארלי דוידסון נוטשת את תוכנית העובדה 'More Roads' בעקבות משבר הקורונה

הארלי דוידסון נוטשת את תוכנית העובדה 'More Roads' בעקבות משבר הקורונה

אסף לביא

צילום: יצרן

חודשיים לאחר כניסתו של יוכן זייץ לתפקיד יו"ר הועד המנהל של הארלי דוידסון הוא ממונה למנכ"ל החברה, יוצאת ההודעה הרשמית שהמותג ינטוש את תוכנית "הדרכים הנוספות" שהנהיג המנכ"ל הקודם לבטיץ' זאת כנראה בעקבות משבר הקורונה והירידה במכירות, מאז תחילת 2020 נמסרו ללקוחות בכל העולם 52,973 אופנועים לעומת 58,891 אופנועים בתקופה המקבילה אשתקד.

המהלך קורה בצל מאבק שהתנהל בוועד המנהלים שם חברת ניהול הנכסים אימפאלה של בוב בישוף, מבעלות המניות הגדולות ביותר של הארלי דוידסון, דרשה שינוי במנה האירגוני, מאבק שהגיע לסופו עם הוספת מושב בוועד, וככל הנראה – בסיכום על תוכנית העבודה החדשה, Rewire.

הארלי לא פירטה רבות על תוכנית העבודה Rewire עם פרסום הנתונים הפיננסיים שלה לרבעון הראשון של 2020 אבל ממה שנכתב נראה שהתוכנית כוללת בעיקר חזרה לדרך העבודה שלפני תוכנית "הדרכים הנוספות" של לבטיץ', ועיקרה צמצום המורכבות, שיפור יכולת התגובה ומהירות קבלת ההחלטות בחברה.

בעקבות הקורונה: מנכ"ל הארלי דוידסון מוותר על שכרו; קיצוצים של עד 30% לעובדים

חלק מהדגמים שהוצגו כחלק מהתוכנית הישנה ימשיכו את דרכם, ככל הנראה מכיוון שהם כבר בשלבים סופיים של פיתוח, ביניהם האדוונצ'ר פאן אמריקה והסטריטפייטר ברונקס החדשים וה-LiveWire החשמלי. עפ"י הארלי התוכנית החדשה כוללת התמקדות וחיזוק המותג, הקשר עם הלקוחות, הדילרים והעובדים; יצירת אסטרטגיות חדשות לפניה לרוכבים נוספים ובניית חווית רכיבה; להתמקד והשקיע בשווקים, מוצרים ופלחי שוק הרווחיים ביותר, בנוסף לחיזוק האחיזה בשוק האמריקאי; צמצום השקות דגמים חדשים; הכנה לתחילת עונת הרכיבה הבאה; יצירת אסטרטגיית הפצה והמכירה של חלקי חילוף, אביזרים ומרצ'נדייז שתגדיל את הרווח לחברה והמפיצים והחלת מבנה ניהולי חדש, צר וזול יותר שיתאים למצב השווק אחרי המשבר.

"וירוס קורונה שינה באופן דרמטי את הסביבה העסקית שלנו וזה קריטי שנגיב במהירות למציאות החדשה, המשבר הזה מספק גם הזדמנות לחשב מחדש כל הבט בתוכנית העבודה ובתוכניות העסקיות שלנו", אמר יוכן זייץ, המנכ"ל והנשיא בפועל של הארלי דוידסון. "אנחנו קבענו שאנחנו צריכים שינויים משמעותיים בחברה; לסדר העדיפויות שלנו, למגוון הדגמים שלנו ולאסטרטגיה שלנו ממנה אנחנו צריכים ייצר הרבה דחף ליציאה מהמשבר. אנחנו נצמצם מורכבות, מחדד את המיקוד ונעלה את מהירות קבלת ההחלטות שלנו".

עוד הוסיף "המאמצים האלו יסללו את הדרך לתוכנית פעולה חדשה שתשלב מוצרי מפתח ויוזמות מהתוכנית הנוכחית אבל תתמקד בהגדלת הרווחיות וצמיחה בטווח הארוך. בתוצאה מכך, אנחנו נצא מחוזקים ויעילים יותר כחברה ונניע מחדש את נשמת מותג הארלי דוידסון".

החברה האמריקאית מציינת שעוד פרטים בנוגע לתוכנית העסקית החדשה יתפרסמו בהמשך השנה, בסיכום הרבעון השני, כלומר בעוד כ-3 חודשים.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל