fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן

האם סוזוקי תציג היאבוסה חדש ל-2021?

האם סוזוקי תציג היאבוסה חדש ל-2021?

אביעד רייס

צילום: יצרן

למרות שבחלק ממדינות ארה"ב עוד ניתן לקנות אותו חדש, הסוזוקי GSX-R1300 שמוכר יותר כ-Hayabusa, הפסיק את הייצור בצורה רשמית לאחר שהדגם לא עמד בתקנות זיהום האוויר האירופאיות. הידיעה שסוזוקי עובדת על מחליף מסתובבת ברשת כבר כשנתיים – בערך מאז שהודיעו בחברה על הפסקת הייצור.

השמועות לגבי היאבוסה חדש היו שונות ומגוונות – חלק גרסו כי הוא יהיה עם מנוע 1,500 מוגדש, אחרים טענו כי סוזוקי תציג היאבוסה אוטומטי (רחמנא ליצלן…) כאשר רישומי פטנט שמצאו את דרכם לרשת מידי כמה חודשים לרשת הגבירו את הסקרנות. עכשיו, רישומי פטנט נוספים כאלו מתפרסמים שוב והם כוללים כמה פרטים טכניים שמספקים לנו עוד הצצה לעתיד של ההיאבוסה החדש. נפח המנוע יגדל מ-1,340 ל-1,440 סמ"ק, ההספק שעמד בגרסה האחרונה על 198 כ"ס, אמור לעבור את רף ה-200 כ"ס והמומנט צפוי לגדול לנתון מפלצתי עוד יותר.

המסמכים שנחשפו

ההיאבוסה החדש יגיע עם מנוע ומערכת פליטה שיעברו עדכונים כדי שיתאימו לתקנות אירו 5, וכך למעשה תוכל סוזוקי לחזור ולמכור אותו במדינות הנצמדות לתקן האירופי. השלדה עתידה גם היא לעבור שינויים ותהיה צרה יותר. ברור לנו שסוזוקי תבחר לאבזר את ההיפר-ספורט המגודל שלה במיטב המערכות – מצערות חשמליות, בקרת אחיזה מרובת מצבים, ABS להטייה, בקרת שיוט לבטח וקוויקשיפטר ועוד.

לעיצוב יש מקום מיוחד בעברו של הדגם, כל פיתוחו של הדגם לווה בעבודת עיצוב במנהרת רוח בכדי לייצר עיצוב איוורודינמי ככל הניתן, התוצאה היא קווים עגלגלים, צללית נמוכה, פרונט שמנמן וגיבנת במושב האחורי. אנחנו מקווים שבסוזוקי ישכילו לעשות וישמרו את רוח העיצוב המקורי.

המודל האחרון של ההיאבוסה

 

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל