fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC

ד.ל.ב מוטוספורט משיקה את דגמי ה- EXC 2018

ד.ל.ב מוטוספורט משיקה את דגמי ה- EXC 2018

מערכת מוטו דוגרי

צילום: יח"צ

ביום חמישי הקרוב ד.ל.ב מוטוספורט עורכים את השקת דגמי ה- EXC TPI 2018 לקהל הרחב. האירוע יחולק ל- 2 שלבים המאחדים את שני האירועים השנתיים של KTM בעולם האנדורו:

הראשון הוא אירוע "חזרה לשגרת רכיבה" החוגג את המסורת זו השנה הרביעית ברציפות, בו רוכבי המותג יפגשו בשעה 16:30 ברחבת הבריכה של כפר דניאל, לאחר כיבוד קל ושתיה, התארגנות חלוקה לקבוצות רכיבה בנות כ- 10 רוכבים כ"א ותדריך בטיחות, יצאו הרוכבים לרכיבה בת כשעתיים עד השעה 19:30. הרכיבה תתבצע במגוון מסלולי רכיבה החל מ"שבילים פתוחים" ועד "אקסטרים אנדורו" על פי בחירתם. את הקבוצות יובילו רוכבי קבוצת המרוצים, מנהלי סוכנויות הרשת של ד.ל.ב ועובדי החברה. המובילים יובילו את הקבוצות על דגמי ה-TPI החדשים.

המסלול מעגלי ויסתיים ברחבת בריכת כפר דניאל, עם סיום הרכיבה יכניסו הרוכבים את האופנועים לרחבת הבריכה (לא בנסיעה מונעת).

ההשתתפות ברכיבה מותנית בהרשמה מראש לאחת מקבוצות הרכיבה בקישור האיבנטי: https://we.tl/PtnNAvzSLw

 

 

השני הוא אירוע פתוח לכלל הרוכבים, השקת דגמי ה- EXC לקהל הרחב, אשר תחל בשעה 19:30 ועד השעה 23:00. בריכת השחיה של כפר דניאל נשכרה לטובת האירוע והרוכבים מוזמנים להגיע עם בגדי ים ומגבת. במהלך הערב תעמוד במקום תצוגת כל הדגמים (כביש, אדוונצ'ר ושטח) עם דגש על דגמי ה-2 פעימות הרגילים ודגמי ה-SIX DAYS. לאורך כל הערב יוגש כיבוד עשיר על ידי חברת קייטרינג, שתיה קלה וחמה, ואלכוהול. הרוכבים יוכלו לחגוג את חגיגות קפיצת דור ה-TPI המהפכנית בדגמי ה-2 פעימות תוך רחצה בבריכה, אוכל, אלכוהול ובעיקר הפנינג חברתי להידוק קשרי הרכיבה תוך התרעננות בבריכה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל