fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

דוקאטי פאניגאלה V4 עם 226 כ"ס על 164 קילו

דוקאטי פאניגאלה V4 עם 226 כ"ס על 164 קילו

גיא בן ברק

צילום: יצרן

אירוע חשיפת דגמי דוקאטי תמיד מושך עניין אולם הערב התעלה להפקת ענק בשידור חי אינטרנטי ממילאנו, שידור אמנם מקוטע משהו אך לאחר המעבר ליוטיוב זרם כמו שצריך. הבוס הגדול של דוקאטי, קלאודיו דומניקלי, פתח במסר לאומי איטלקי גאה, כולל המוטיב סימפוניה ככותרת, אין צורך להרחיב על איכות וחשיבות המוסיקה בתרבות האיטלקית, וכאן היא מגויסת לאייקון האיטלקי דוקאטי.

נתונים המוצגים לסיום השנה מראים כי דוקאטי חברה מצליחה, גדלה אם כי לא מהר כפי שעשתה בשנתיים שלפני כן, נראה שהיה למותג חשוב בהפקת הענק הערב להפגין עצמה, צמיחה ליותר יבשות ומדינות, להפיג את הספקות לגורלו בבעלות פולקסוואגן… אם לשפוט מהאופנוע המשמעותי ביותר שהוצג הערב, פאניגאלה V4, באמת חסר תקדים אפילו בעידן זה של גרסאות יקרות ומיוחדות, המצב טוב.

 

פאניגאלה וי-ארבע סופרבייק

מעולם לא נמכר לציבור אופנוע קיצוני ומתקדם כזה. מנוע קרוב למוטו גיפי עם קראנק מסתובב לאחור, צמיג אחורי 200/60 שמיוצר במיוחד לו, אופנוע 174 קילו קל במיוחד, 214 כוח סוס, יחס הספק-משקל הקיצוני באופנוע עם תקינת כביש. אלקטרוניקה עם ABS פניות של בוש אולם כאן רק לגלגל הקדמי כדי שאפשר יהיה להחליק את הצמיג האחורי, ובקרה על העברת המשקל כך שיהיה נשלט. קוויק שיפטר דור חדש, ומה לא. ויש גם את גרסת הספיישל עם 226 כוח סוס ומפרט קרוב עוד יותר למוטו גיפי, מעניין שדוקאטי נטשו את טרמיניוני לטובת אקרפוביץ, המשקל בגרסת המיליון דולר הזו יורד ל-164 קילו, ייוצרו רק 1,500 יחידות, לאורך זמן והמתנה תידרש, בכול זאת קייסי סטונר מכניס את האופנוע. ואם יורשה, היחס של דומיניקאלי לסטונר טוב ומכבד יותר מאשר לדוביציאוזו שיכול בתרחיש אפשרי ביום ראשון הקרוב להביא אליפות מוטו גיפי לדוקאטי.. לא ברור.

 

סקרמבלר 1100

האח הגדול למשפחה מדוגם ומעוצב כצפוי, עם מנוע 1100 המייצר 86 כוח סוס, חידוש בדמות ABS לפניות, העיקר הוא כמובן הסטיילינג ומוצגות לסקרמבלר 1100 גרסת ספיישל קאסטום, ספורט עם מיתלי ספורט, ביצועים משופרים.

 

מולטיסטרדה 1260

דגם תיור הממזג נוחות וביצועים, טכנולוגיה וריגושים ובטיחות. המנוע חדש, עקומת מומנט שטוחה במיוחד.

 

פאניגאלה 959 קורסה

גרסה מיוחדת של 959 פאניגאלה עם רכיבים חדישים, צביעת מוטו גיפי.

2 תגובות ל דוקאטי פאניגאלה V4 עם 226 כ"ס על 164 קילו

  1. נראים סקסיים בטירוף, תמיד רציתי ותמיד ארצה דוקאטי
    אבל לא אתקרב בחיים ליבואן ליגל שפשוט מזלזל בכולם ומתנהג בכוחניות מבדיל את עצמו מאחרים ופשוט עושה רושם רע. ישנם הרבה יבואנים שנותנים לך הרגשה של בית גם אם אתה לא לקוח ולא שופך אצלם כספים.

  2. יחס הספק משקל של 1.38 כ"ס לקילו זה פסיכי!!!!!
    גם הסקרמבלר שאף פעם לא התחברתי אליו נראה משהו

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל