fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

דגמי גאסגאס הישנים נמכרו לריאחו

דגמי גאסגאס הישנים נמכרו לריאחו

מערכת מוטו

צילום: יצרן

עסקה נוספת בעולם השטח: ריאחו (או ריג'ו, כפי שלעיתים נקרא בישראל) יצרן ספרדי המתמחה בייצור של דגמי אופנועים קטנים בנפחי 50-125 סמ"ק, רוכש מ־Torrot, חברת האם לשעבר של גאסגאס, את מה שהשאירה אחריה חברת גאסגאס לאחר שהמותג נמכר לחברת פיירר מובילטי, חברת האם של ק.ט.מ והוסקוורנה.

לפני יותר מ־5 שנים קנתה פיירר את מותג הוסקוורנה מיידי ב.מ.וו ומכרה את המפעלים והדגמים הישנים ל־SWM, כעת לאחר עסקת גאסגאס-KTM פיירר עושה זאת שוב ומוכרת את ליין הדגמים הקיים של גאסגאס לריאחו. אם אנחנו צריכים להמר, נאמר שדגמי גאסגאס החדשים שיצאו תחת KTM ישווקו ע"י יבואן אחר, בדומה לשיווק דגמי הוסקוורנה.

ריאחו הוקמה בשנת 1934, ושמה, Rieju, מחבר למעשה אותיות משמם של שני המקימים – Luis Riera Carré ו-Jaime Juanola Farres – צמד אנשי עסקים ספרדים. בתחילת דרכה הייתה ריאחו חברה שמוכרת אביזרים לאופניים, ובשנת 1945 ייצרו שם את האופנוע הראשון – ריאחו NO.1.

דגמי הגאס גאס ילבשו ריאחו

כיום מציעה החברה ליין מוצרים מגוון – אופנועי שטח, סופרמוטו, ספורט, נייקד, קטנועים ואפילו ליין קטנועים חשמליים – כולם כאמור בנפחי מנוע קטנים. המהלך לרכישת הפלטפורמה הקיימת ישרת את החברה בשני אופנים עיקריים – הראשון הוא הרחבת ליין המוצרים עם דגמי אנדורו מקצועיים ולראשונה מכירה של אופנועים עם מנועים גדולים יותר מעבר לדגמי ה־50 וה־125 שהחברה מציעה כיום המבוססים על דגמי גאסגאס 250 ו־300 דו"פ בגרסאות ה־EC, XC וה־GP מהליין של 2017 ו־2019, והשני כרגע עדיין בגדר השערה – אבל יכול מאד להיות שריאחו תרצה להיכנס, ואולי בתור התחלה אפילו בצורה מקומית בלבד, לליגות המרוצים המקצועיות – דבר שיכול לשדרג את תדמית המותג ולעזור להם בשיווק הכלים החדשים.

המשך הייצור של דגמי גאסגאס תחת מיתוג חדש משמעו גם החזרתו לחיים של המפעל שנמצא במחוז ג'ירונה שבקטלוניה – בשורות משמחות בוודאי בעבור תושבי הסביבה. אולי תופתעו לשמוע שיש לריאחו גם מפיץ בישראל – חברת HM מוטורס שמייבאת בין השאר את מותגי שרקו ואמ.וי אגוסטה. האם נזכה לראות בקרוב דגמי 250 ו־300 דו־פעימתיים של ריאחו לצד דגמי שרקו?

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל