fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

גדי אבירם פורש מתפקידו כמנכ"ל מטרו

גדי אבירם פורש מתפקידו כמנכ"ל מטרו

גדי אבירם (62), מייסד, בעלים ומנכ"ל מטרו מוטור ב-37 השנים האחרונות, מודיע על פרישה מתפקיד מנכ"ל החברה וימונה לתפקיד יושב ראש פעיל של מועצת המנהלים של מטרו מוטור. במסגרת תפקידו כיו"ר יפעל אבירם בתחומי הרחבת הפיתוח העסקי של החברה, ניהול תחום ההשקעות והרכוש הקבוע (נדל"ן) והמשך פיתוח היכולות השיווקיות של החברה, כמו למשל פרוייקט אולם התצוגה הדיגיטאלי בשיתוף ימאהה.

לתפקיד מנכ"ל מטרו, ימונה תומר קומרוב (38), ששימש משנה למנכ"ל מטרו בשנתיים האחרונות. קומרוב הוביל בתקופה זו את הרחבת הפעילות בתחום הרכבים ה-4 גלגליים (רכבים תפעוליים ורכבי שטח לתעשייה מסחר ופנאי), לרבות כניסת החברה לתחום הקלנועיות וציוד ההרמה. בתפקידו כמנכ"ל צפוי קומרוב להמשיך ולבסס את תחומי הפעילות הקיימים של החברה ולקלוט את תחומי הפעילויות החדשים. קומרוב הצטרף למטרו מוטור בשנת 2012, וכהן במהלך תקופה זו במספר תפקידים בכירים, החל ממנהל הפיתוח העסקי, סמנכ"ל המכירות הארצי, וכאמור, כמשנה למנכ"ל החברה בשנתיים האחרונות.

מטרו מוטור הינה יבואנית ומפיצה בלעדית של כלים דו-גלגליים תוצרת סאן יאנג, קוואסאקי, ימאהה, ובטא בישראל ויבואנית ומפיצה של מגוון כלים ארבע גלגליים מהמובילים בתחומם: רכבי עבודה של קוואסאקי, טרקטורוני אקסס, טרקטורונים ורכבי שטח תוצרת Textron, מלגזות קלארק, כלים תפעוליים תוצרת מרשל, טיילור דאן, E-Z-GO וקלנועית אפיקים. מטרו גם מהווה נציגת חטיבת היבשה של קונצרן Textron בישראל. מטרו מוטור נמצאת בבעלות גדי אבירם, ממייסדיי החברה, חן למדן, בעלי חברת השילוח אוריין, וחברת קרסו מוטורס, יבואנית רנו-ניסאן בישראל.

4 תגובות ל גדי אבירם פורש מתפקידו כמנכ"ל מטרו

  1. ברכות על המינוי ויותר בהצלחה לגדי בחיים האזרחיים.. או שהוא לא באמת פורש?

    • אפס ושום דבר. אדון אבירם לא פורש, הוא יהיה "יושב ראש פעיל של מועצת המנהלים של מטרו מוטור", וכבעלים שמושך בחוטים תומר יישאר בובה שעושה דברו. לבריאות.

  2. זאת חדשה חסרת אלמנט חדשותי. גדי אבירם עדיין מחזיק בשליש מהבעלות במניות מטרו מוטור, וכבעלים אקטיביים שאחראי להרס ענף האופנועים בישראל, ועידוד אופנועים נחותים ומסוכנים מהסגמנט של אופניים חשמליים(בלי ביטוח חובה), הוא עדיין יהיה זה שימשוך בחוטים. סתם עוד כתבת תדמית חינמית לטובת המוסד הבזוי. הזוי.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל