fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

גאווה ישראלית: Griiip G1 מכונית מירוץ עם מנוע אפריליה RSV4

גאווה ישראלית: Griiip G1 מכונית מירוץ עם מנוע אפריליה RSV4

גיא בן ברק

צילום: Griiip G1

גילוי נאות: יש לי קרבה משפחתית לתמיר פלצ'נסקי, המהנדס-יזם אשר פיתח לפני כ-7 שנים כפרוייקט בפקולטה להנדסה באוניברסיטת הנגב את פרוייקט הפורמולה סטודנט הראשון בישראל, והיום יחד עם גיל בחברת Griiip פתחו את מכונית המירוץ הישראלית G1 אשר בימים אלה תופשת כותרות באתרים מובילים בעולם (קישור מצורף). מעבר לכך ועוד הרבה קודם זכיתי ככתב במוטו לפגוש את תמיר באמצע שנות התשעים של המאה הקודמת כאשר הגיע להציג את המצאתו לטל שביט ז"ל וזכה כבר אז להערכה אדירה מהאורך.

אני כותב על היכרותי המוקדמת עם תמיר בגאווה רבה מכיוון שאותה מכונית מירוץ שהגו בחברת Griiip זינקה כיום למעמד של אחד מכלי הרכב המדליקים ביותר בעולם המיועד הן למירוצים מקצועיים והן להנאת חובבים עשירים באשר הם. מה שמייחד את המכונית של תמיר מהיום הראשון הוא השימוש במנוע של אופנוע… פורמט ממש לא חדש שאף מחזיק אליפות ייעודית ופופולארית באיטליה. בתחילה עשתה המכונית הישראלית שימוש במנוע סוזוקי GSX-R1000, וכיום עלתה למנוע מתאים הרבה יותר: מנוע האפריליה סופרבייק RSV4, עם המנוע הארבעה צילינדרים מהמתקדמים, הקומפקטיים שהומצאו אי פעם. בצירוף לjhpuh הפיברגלץ של המכונית והמכלולים המתקדמים מאמיר מחיר כלי הרכב הזה ל-53,000 אירו. עד היום לא היה סיכוי למכונית זו לנוע בישראל אולם עתה עם פתיחת עוד ועוד מסלולי אספלט הרי שאין ספק שמכוניתו שלGriiip תראה את יכולתה גם בישראל ותשמש פלטפורמה מעולה ומיידית לפיתוח יכולות נהיגה תחרותית וטכנולוגיות חדשניות.

2 תגובות ל גאווה ישראלית: Griiip G1 מכונית מירוץ עם מנוע אפריליה RSV4

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל