fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC

ב.מ.וו: צמד דגמי F חדשים בנפח 900 סמ"ק

ב.מ.וו: צמד דגמי F חדשים בנפח 900 סמ"ק

אביעד רייס

צילום: יצרן

צמד טווינים חדשים לב.מ.וו עם מנוע ה-850 של ה-F850GS. 

ה-F900XR הוא אחיו הקטן של ה-S1000XR שהוצג גם הוא בתערוכה, כשבמרכז הכוונת עומד הטרייסר 900 GT של ימאהה. נפח המנוע גדל מ-853 סמ"ק ל-895 סמ"ק והספק שגדל ל-105 כ"ס. נתוני המומנט, נשארים אותו דבר. בשני הדגמים נמצא שני מצבים רכיבה, מערכת ABS, בקרת אחיזה ומסך תצוגה TFT צבעוני. 

ל-F900XR מציעה ב.מ.וו גם גרסה מאובזרת יותר הכוללת בלמים סמי-אקטיביים, מערכת ABS להטייה, מפתח קרבה, קוויק שיפטר + ועוד. השלדה של ה-F900XR לקוחה גם היא מה-850 אדוונצ'ר שעברה התאמות כדי להתאים לאופיו של הדגם כמו לדוגמא בסיס הגלגלים קצר יותר ומושב נמוך יותר (825 מ"מ). 

ה-F900R הוא מחליפו של ה-F800R הוותיק. יש עיצוב חדש ומחמיא, ומיכל הדלק שעובר ממקומו מתחת לכסא בדגם ה-800 אל קדמת האופנוע. ה-F900R כבד מקודמו ב-10 ק"ג אולם מפיק הספק של 10 כ"ס יותר.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל