fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
HJC

ב.מ.וו משיקה 3 דגמים חדשים בישראל

ב.מ.וו משיקה 3 דגמים חדשים בישראל

מערכת מוטו

צילום: אריק רוזנבלום

אתמול, יום רביעי ה-13/05/2020, השיקה חברת דלק מוטורס, יבואנית אופנועי BMW, בהשקת יחידנית לכל כלי תקשורת את שלוש התוספות החדשות לליין דגמי BMW ומה שהם מגדירים "האחת ההשקות החשובות שלנו השנה"; התוספת הראשונה היא גרסה מחודשת ל-S1000XR שמשילה 10 ק"ג ממשקלה ומאובזרת במנוע חדש שמתרחק מהמקור הסופרספורטיבי שלו ומתקרב למחוזות התיור, מערכת MSR ומתלים חדשים. ה-S1000XR מוצע בשלוש גרסאות – Pure במחיר של 139,900 ₪, Race במחיר של 149,900 ₪ ו-M במחיר של 169,900 ₪.

שני הדגמים הנוספים שהושקו הם צמד ה-F900 הכל חדשים, מנוע הטווין המקבילי 900 סמ"ק החדש מבוסס על ה-F850 עם נפח מוגדל, הספק גבוה ומעטפת ביצועי כביש איכותית וטכנולוגית. ה-F900R הוא נייקד מאובזר עם בקרת אחיזה, 3 מפות הצתה, ABS, מסך TFT, תאורת LED, ומערכת התנעה ללא מפתח ועוד, מחירו בגרסת Pure עומד על 75,900 ₪, בעוד בגרסת ה-Sport עומד על 80,900 ₪.

ה-F900XR הוא אופנוע שב.מ.וו מגדירה כאדוונצ'ר ללא יכולות שטח והוא בנוי על אותו הבסיס של ה-F900R כשהוא מוסיף פיירינג, משקף מתכוונן ועוד ושואב השראה מה-XR הגדול. מחירו מתחיל ב-85,000 ₪ לגרסת ה-Pure, גרסת ה-Sport וגרסת ה-Exclusive יעלו 90,000 ₪ וגסאות ה-Pluse יסיפו 5,000 ₪ למחירן של גרסת ה-Sport וגרסת ה-Exclusive. במסגרת מבצע השקה מחירו  של ה-F900XR בגרסת Pure יעלה 80,000 ₪.

כל הדגמים החדשים, כמו שאר דגמי ב.מ.וו, משווקים בישראל עם 3 שנות אחריות מלאה ללא הגבלת ק"מ.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

גלריה

3 תגובות ל ב.מ.וו משיקה 3 דגמים חדשים בישראל

  1. נשמח לטבלה עם נתונים טכניים.

    • בעניין ה F900- נראה כי מהנדסי במוו לקחו את המנוע של ה 850 הגדילו אותו במעט, הכוח גדל ל-99 בלבד. להגדיר אותו אדוונצ׳ר זה בדיחה, מקסימום ספורט/ טורינג. הוא מתחרה ישיר ב ימהה GT900 . מי עדיף?על הנייר, נראה כי הימהה מובילה. עניין אישי. נסיעת מבחן חובה לפני החלטה.

  2. אופנוע קטן מידות, לא כיף לאנשים גדולים. אולי בגלל שאני על KTM1090.
    בוטלה נסיעת המבחן. 🙂

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל