fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר

ב.מ.וו חושפת את ה-R1250GS וה-RT באופן רשמי

ב.מ.וו חושפת את ה-R1250GS וה-RT באופן רשמי

עמית משיח

צילום: יצרן

35 שנות בוקסר, 25 מהן עם 4 שסתומים לצילינדר, ממיר קטליטי ואפילו הזרקת דלק אלקטרונית מגיעות אמש לסיומן.
ה-17/9/18 יישמר בדפי ההיסטוריה של תעשיית האופנועים הגרמנית כיום בו הוצג רף טכנולוגי חדש, נושא בחובו הבטחה גדולה בסוגיית כוח המנוע והצורה בה הוא מתפזר על-פני עקומת הגרף.
גל זיזים רב דרגתי, רבותי וגבירותי, תזכרו את המינוח.

חלקות פעולה וגלים של מומנט – לאורך כל קשת הסל"ד – עם הרבה בשר, בעיקר בנמוכים – שם היה חסר לא פעם, כמו גם יעילות וחסכון בצריכת הדלק. גרמנים, לא?

ומה עוד?
לדגמים החולקים את הפלטפורמה החדשה יש גם שני מצבי רכיבה – כדי לאפשר למערכת לתכנן עבורכם את ה-Set up – הכיוונון הראשוני של האופנוע, לפי מצבי הרוח, אה, סליחה, מצבי הרכיבה האופייניים לכל רוכב, או רוכבת.

בנוסף נמצאות כאן כל המערכות האלקטרוניות שיודעים לתת במפעל של הייקים:
בקרת אחיזה דינמית (DTC), דור חדש לכיונון המתלים האלקטרוני (ESA), בקרה לטיפוס עליה ומערכת חדשה לשליטה יתרה בבלימה בעת פניה (DBC, או 'קורנרינג ABS' – בלשון העם) ותאורת לד משופרת.

בימים שבין שלושה גלגלים לבין טכנולוגיות מתקדמות, תחילת ימיו האחרונים של מנוע הבעירה הפנימית, מצליחים המהנדסים של BMW לרענן ולחדש.
כעת נותר כמובן לבדוק הכצעקתה: מבטיחים לעדכן ברגע שיגיעו השניים ארצה.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל