מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
ב.מ.וו חושפת את ה-R1250GS וה-RT באופן רשמי
עמית משיח
צילום: יצרן
35 שנות בוקסר, 25 מהן עם 4 שסתומים לצילינדר, ממיר קטליטי ואפילו הזרקת דלק אלקטרונית מגיעות אמש לסיומן.
ה-17/9/18 יישמר בדפי ההיסטוריה של תעשיית האופנועים הגרמנית כיום בו הוצג רף טכנולוגי חדש, נושא בחובו הבטחה גדולה בסוגיית כוח המנוע והצורה בה הוא מתפזר על-פני עקומת הגרף.
גל זיזים רב דרגתי, רבותי וגבירותי, תזכרו את המינוח.
חלקות פעולה וגלים של מומנט – לאורך כל קשת הסל"ד – עם הרבה בשר, בעיקר בנמוכים – שם היה חסר לא פעם, כמו גם יעילות וחסכון בצריכת הדלק. גרמנים, לא?
ומה עוד?
לדגמים החולקים את הפלטפורמה החדשה יש גם שני מצבי רכיבה – כדי לאפשר למערכת לתכנן עבורכם את ה-Set up – הכיוונון הראשוני של האופנוע, לפי מצבי הרוח, אה, סליחה, מצבי הרכיבה האופייניים לכל רוכב, או רוכבת.
בנוסף נמצאות כאן כל המערכות האלקטרוניות שיודעים לתת במפעל של הייקים:
בקרת אחיזה דינמית (DTC), דור חדש לכיונון המתלים האלקטרוני (ESA), בקרה לטיפוס עליה ומערכת חדשה לשליטה יתרה בבלימה בעת פניה (DBC, או 'קורנרינג ABS' – בלשון העם) ותאורת לד משופרת.
בימים שבין שלושה גלגלים לבין טכנולוגיות מתקדמות, תחילת ימיו האחרונים של מנוע הבעירה הפנימית, מצליחים המהנדסים של BMW לרענן ולחדש.
כעת נותר כמובן לבדוק הכצעקתה: מבטיחים לעדכן ברגע שיגיעו השניים ארצה.
התגובות סגורות לפוסט זה.