fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ב.מ.וו ב-EICMA: מבול דגמים חדשים

ב.מ.וו ב-EICMA: מבול דגמים חדשים

עמית משיח

צילום: יצרן

C400 GT

אח חדש לקטנוע העל בנפח הביניים – C400GT – אותו מנוע (34 כ"ס) כמו בדגם ה-C400X שהוצג מוקדם יותר השנה, אבל מתלים משופרים, מראה שונה, תאורת לד קדימה ואחור, שפע של מידע ומערכות אלקטרוניות, משקף גבוה יותר ומושב רחב יותר – מה שאומר שמקום אחסון יש כמה שרק תרצו ובמצב חניה, גם תוספת מתקפלת להוספת עומק ונפח – כמיטב המסורת בקטנועי הבימר.

קטנוע המנהלים החדש של ב.מ.וו מציב רף חדש באיבזור

 

F850 GS ADVENTURE

החברה הבווארית מרחיבה גם את ליין הביניים שלה ומציגה F850GS Adventure, על בסיס שלדת הפלדה ומנוע 853 הסמ"ק הקיים, זה שיודע לספק 95 כ"ס ומעל ל-9 קג"מ. ההבדל טמון באיבזור: מיכל דלק גדול יותר (23 ליטר המאפשרים טווח של עד 550 ק"מ), משקף מוגבה, מדורג ובעל שני מצבי גובה  – להגנה אמיתית מפני הרוח ברכיבות כביש ארוכות, רגליות רוכב רחבות ואפשרות כיוונון לרגליות ההילוכים והבלם האחורי הן תוספות מבורכות לרגעי השטח שבהרפתקה.

הוא מגיע כסטנדרט עם ABS ו-ASC ועם מפות הצתה Rain ו-Road, עם אופציה לשדרוג הכולל מצבים מתקדמים הכולל DTC, ABS Pro, את המערכת הדינמית של ב.מ.וו לאורות הבלימה ועוד מפות הצתה כגון: Enduro, Dynamic ו-Enduro Pro שבו ניתן לבטל את ה-ABS. עוד בסטנדרט – תאורת לד קדמית חדשה ומרשימה וכאופציה ניתן לקבל גם את ה-Dynamuc ESA, את מסך ה-"TFT 6.5 ואת שירות שיחת המצוקה שמאפשרת ב.מ.וו.

העיצוב שונה מזה של ה-F850 GS המוכר והוא משדר את רוח האדוונצ'ר במיטבה, עם שיפורים הן בתחום הכביש והן מחוצה לו.

ה-850 החדש של ב.מ.וו, עכשיו גם בגרסת האדוונצ'ר

 

S1000RR

מי אמר שאין בימר עם סימטריה בפנסי החזית?

ה-S1000RR של שנת 2019 שובר את המוסכמות, את המסורת וכנראה שהוא בדרכו לשבור גם כמה שיאים: עם מנוע כל-חדש, חזק יותר ב-8 כ"ס מקודמו המוצלח (סה"כ 207 סוסים באורווה הבווארית כעת) ומשקל כולל קל יותר ב-11 ק"ג (!) – מה שמעמיד אותו על 197 ק"ג, יבשים ורזים. המנוע החדש מתהדר, כמובן, בגל זיזים רב דרגתי – לשינוי תזמון השסתומים בצד היניקה; התחלת רכיבה רגועה, חלקה וחזקה – עד 9,000 סל"ד, אז נפתחים 'שערי הגיהנום' והכוח הופך אגרסיבי – עד למיצוי כל 207 כוחות הסוס. חלקי מנוע רבים קוצרו או השילו ממשקלם: שסתומי טיטניום, עם מובילים חלולים, זרועות נדנודים ('רוקרים') קלים יותר, טלטלים קצרים יותר וקלים יותר ב-10% מבמנוע הקודם, לזה תוסיפו אגזוז קל יותר ב-1.3 ק"ג, מתלים, בלמים וגלגלים – חדשים לגמרי כולם, זרוע אחורית ארוכה יותר, שלדה עם מנוע נושא עומס,  גיאומטריית היגוי תלולה יותר ומפסע קצר יותר, ABS – בגרסתו המתקדמת ביותר, שפע אלקטרוניקה, כמתבקש, מסך TFT עם נתונים מצריכת דלק ממוצעת ועד זמן הקפה והרי לפניכם מלוא גדולת היצירה המוטורית, כמעט; חלק נכבד וחשוב בסופרבייק החדש של ב.מ.וו הוא המראה. פה, רבותי וגבירותי, הכינו לנו מהנדסי החברה הגרמנית הפתעה של ממש, על אף שכבר נחשפו ברשת שפע רמזים ואפילו תמונות בוסריות להמחשה, אין באמת דרך להתכונן למראה החדש – עד שפוגשים בו במציאות… מלבד השינוי הדרמתי בעיצוב חזית האופנוע – זוג פנסים זהים בגודלם וצורתם, עם תיעול אווירודינמי בינהם, משקף 'דאבל-בבל' מושחר, 'זימי הכריש' – סימן ההיכר של הדגם – עדיין כאן, אבל אחרת… כך גם כל מה שסביבם – עבודת גוף חדשה לגמרי ועדיין ברור לכל עין שהמדובר הוא בבימר ולא בשום סופרבייק מתחרה.

לפני עשור גרם למהפכה בתחום, כעת מרים את הרף עם 207 כ"ס ו-197 ק"ג

 

R1250 GS Adventure, RS & R

ולסיום – הלב הפועם של מפעל המכירות העולמי של ב.מ.וו, המנוע שהפך כבר לאייקון ומתגלגל במליונים ברחבי העולם – ה-R1250. המנוע צמח לאורך השנים בנפחו ולשנת 2019 מציגה החברה מבוואריה את פאר היצירה – בשלוש גרסאות חדשות ומעוררות תיאבון. שלושת האופנועים מגיעים כשהם מצויידים במיטב הטכנולוגיה שיש לב.מ.וו להציע, אלקטרונית ובכלל: מתלים מתכווננים מכפתור בכידון,   ABS מתקדם, תאורת לד חדשה, כל מצבי הרכיבה החדשים של ב.מ.וו, ניטור לחץ האוויר בצמיגים, קוויקשיפטר גם להורדה, קרוז קונטרול ומנוע – חזק מקודמו ב-11 כ"ס (136 בסך הכל) ותאוצה מאפס ל-100 קמ"ש בארבע שניות; גל זיזים רב דרגתי, רבותי וגבירותי.

דגמי הנייקד והספורט תיור של החברה יהנו בשנת הדגם הקרובה מפלסטיקה וצביעה חדשים

ואילו דגם האדוונצ'ר החדש מוסיף נוחות לדגם ה-GS הסטנדרטי, כהרגלו, עם 30 ליטרים במיכל הדלק (10 ליטרים תמימים יותר בדגם הבסיסי) ועם כל הפינוקים הקיימים בארסנל הבווארי. זה אמנם עולה לו ב-20 ק"ג נוספים מעל משקלו הכולל של גרסת הבסיס, אבל אנחנו מכירים כמה רוכבים שידעו להוציא ממנו את המיטב – גם עם משקל רטוב כולל של 268 קילוגרם.

משפחת ה-R1250 החדשה

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל