fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70

בריטניה מכפילה את התקציב לעמדות טעינה לרכב

בריטניה מכפילה את התקציב לעמדות טעינה לרכב

אביעד רייס

צילום: יח"צ

נכון להיום זמינות ברחבי בריטניה כ-24,000 תחנות טעינה ציבוריות כאשר כ-2,400 מתוכן הן תחנות טעינה מהירה. בממשלה מעוניינים להאיץ את המהפכה החשמלית, והודיעו השבוע כי התקציב שמושקע בנושא יוכפל ויגדל מ-5 מיליון פאונד ל-10 מיליון פאונד, שהם קצת יותר מ-13 מיליון דולר – הגדלה שאמורה להוסיף עוד אלפי תחנות טעינה למערך. 

בשנת 2019 נרשמה עלייה של 220% ברכישה של רכבים חשמליים (הדוחות לא מבדלים את הדו-גלגלי בקטגוריה עצמאית) וכמובן שלנוחות השימוש יש חלק מרכזי בעניין וככל שיותר תחנות טעינה יהיו זמינות, בעיקר אלו המציעות טעינה מהירה כך אפשר לצפות שיותר ויותר נהגים ורוכבים יעשו את המעבר. 

בממשלה הבריטית מצהירים כי יש גם תוכניות לרכז את המידע לגבי מיקומי התחנות והסטטוס בו הן נמצאות ולהנגיש אותו לציבור – יכול להיות מאד לא נעים לרכב ק"מ רבים ולגלות תחנת טעינה לא פעילה. מפות גוגל כבר מציעות מיפוי שכזה בחלק מהמדינות בארה"ב למשל, וזה כולל גם את סוג המטען שמשתנה בין סוגי כלי הרכב השונים. 

תגובה אחת ל בריטניה מכפילה את התקציב לעמדות טעינה לרכב

  1. מקסים. כשפחות חושבים על התחת ויותר על האזרח.
    מה שמבאס קצת, ועל זה כלל לא חשבתי כי אני מאמין בסטנדרטיזציה, זה שהמטען משתנה בין סוגי כלי הרכב השונים. למה SD Card יכול להיות זהה אצל כל היצרנים ומטען לרכב לא? בגלל הזרם/מתח? אולי. חבל.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל