fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן

בקרוב: CF מוטו עם מנוע ה-790 של ק.ט.מ

בקרוב: CF מוטו עם מנוע ה-790 של ק.ט.מ

אביעד רייס

צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק

כבר סיפרנו לכם בעבר על כך שק.ט.מ ו-CF מוטו מייצרות יחד דגמים במפעל חדש בסין. עכשיו, שיתוף הפעולה הזה נושא פרי ראשון, עם אופנוע אדוונצ'ר חדש ל-CF עם מנוע ה-790 של ק.ט.מ שנמצא בדגמי האדוונצ'ר והדיוק שלה. 

● קראו עוד: מוטו פרימיירה | KTM אדוונצ'ר 790 – ציפור מדבר

בתמונות נראה אופנוע די גבוה עם מיכל דלק גדול, משקף גבוה מקדימה וגם חישוקים יצוקים וגלגלים במידות "19 ו-"17 – מה שמעיד כנראה על כך שלא מדובר באופנוע אדוונצ'ר קרבי לשטח. המתלה הקדמי ארוך מהלך וניתן לראות גם מגן גחון ופנסי ערפל. אם ב-CF מתכננים לשמור על סדרת הדגמים שלהם, הרי יכול להיות שאנחנו מסתכלים על ה-800MT החדש. הכוונה של CF מוטו להכנס גם לקטגוריית האדוונצ'רים הבינוניים מבורכת, ועכשיו נשאר רק להמתין ולראות עד כמה יהיה מאובזר דגם ה-800 החדש והאם נראה כאן מסך TFT , בקרות אלקטרוניות, אופציה לחישוקי שפיצים והנושא החשוב ביותר: מה יהיה תמחורו.

מנוע הטווין מקבילי של ה-790 אדוונצ'ר יגיע גם ל-CF מוטו | בתמונה: דני קושמרו בהשקה העולמית במרוקו, צילום: KTM.

למעט התמונה אין בידינו פרטים טכניים של ממש על האופנוע, ועדיין לא ברור אם ההספק של 95 כ"ס ומומנט של 9 קג"מ שמוציא המנוע הזה באדוונצ'ר 790 של ק.ט.מ ישמרו גם פה. לפי הדיווחים השונים, דגם ה-800 החדש של CF מוטו אמור להיחשף בחודשים הקרובים, ואולי אפילו כבר בחודש ספטמבר הקרוב. 

ואם מנוע הטווין המקבילי הזה היה טוב לדיוק 790 של ק.ט.מ, למה ש-CF לא תשתמש בו גם לנייקד? דגם נוסף שאולי נראה מגיע הוא ה-V.02-NK קונספט שנחשף בתחילה עם מנוע ה-LC8 של ק.ט.מ.

ה-V.02-NK Concept – הגרסה של CF מוטו לסופר דיוק 990

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל