fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן

בקרוב: דגמים חדשים לטריומף בשיתוף בז'אז'

בקרוב: דגמים חדשים לטריומף בשיתוף בז'אז'

אביעד רייס

צילום: יצרן

במסיבת עיתונאים חגיגית שנערכה בשבוע שעבר, הודיעה טריומף כי שיתוף הפעולה עם בז'אז' ההודית עליו דובר לראשונה בשנת 2017 ייכנס רשמית לפעולה, ויפיק ליין דגמים קטנים-בינוניים עם מנועים חדשים בנפחי 200 עד 750 סמ"ק. נכון להיום הבריטים מציעים בעיקר אופנועי פרימיום יקרים ולמכור באירופה ובארה"ב זה נחמד – אבל אם אתה רוצה למכור בכמויות גדולות מאד (וזה חיוני להמשך הדרך של טריומף) כדאי שתשיג דריסת רגל במדינות בהן נמכרים מליוני דו"ג בכל שנה – כמו הודו למשל… ואם למכור בהודו – שיתוף פעולה עם יצרנית האופנועים השלישית בגודלה בכל העולם והשנייה בהודו, זו בדיוק הדרך לעשות את זה.

טריומף כבר השתעשעה בעבר ברעיון לייצר דגמים קטנים, והציגה בזמנו שני דגמים שהתבססו על מנוע סינגל 250 סמ"ק. כעת הבריטים הולכים על זה בכל הכח, כשלפי הדיווחים אנחנו צפויים לקבל ליין חדש ומגוון של דגמים מכל הז'אנרים, ועם תגי מחיר תחרותיים – אולי טייגר 750 זול משמעותית מדגמי ה-800 וה-900 שמוצעים כיום, אולי 'סטריט-סינגלים' וסקרמבלרים עם מנועי 250-400 סמ"ק ואולי אפילו כלי חשמלי. במסיבת העיתונאים הודגש כי מדובר בדגמים עתידיים של טריומף שיעשו שימוש בפלטפורמה של בז'אז', מה שאומר שלא יהיו דגמי בז'אז' על בסיס טריומף.

הדגמים הראשונים צפויים להגיע כבר ב-2022 כשבתחילה הם יהיו מיועדים ככל הנראה רק לשוק המקומי – ואולי בהמשך נזכה לראות דגמי טריומף זולים וקטנים מגיעים לשווקים נוספים בעולם. שתי היצרניות גם הודיעו שבז'אז' תהיה זו שאחראית על ההפצה של אופנועי טריומף – הדגמים החדשים שיבואו כולל החדשים שכבר משווקים ברחבי הודו.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל