fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC

בליץ מכפילה את הטווח

בליץ מכפילה את הטווח

יצרנית הקטנועים הישראלית, בליץ מוטורס, חתמה על הסכם בהיקף כספי של מינימום 4 מיליון דולר עם חברת אולטרה-צ'ארג לפיתוח ורכישת סוללות לקטנועים החשמליים שבליץ מוטורס מייצרת.

על פי ההסכם, אולטרה-צארג', חברה ישראלית שנסחרת באוסטרליה ומתמחה בייצור סוללת ליתיום איון, תפתח עבור בליץ סוללות ניתנות להחלפה לקטנועי החברה. בעקבות שיתוף הפעולה והפיתוח של הסוללות החדשות, החברות צופות כי יצליחו להכפיל את טווח הנסיעה בקטנועים חשמליים לעד כ-200 קילומטר בין טעינה או החלפת סוללה.

לאחר פיתוח הסוללה, בליץ מוטורס תבחן גם אפשרות לפרישת רשת של סוללות טעונות בתחנות שירות ייעודיות במרכזי הערים, מה שיאפשר למעשה טווח נסיעה בלתי מוגבל, ללא צורך בטעינה.

מנכ"ל בליץ מוטורס, רפאל מוזינסקי, אמר "שיתוף הפעולה האסטרטגי עם אולטרה-צ'ארג יאפשר לנו להציע שירות ומוצר שאין להם מתחרים. כבר היום רוב הגופים הגדולים בישראל בתחום הדו-גלגלי, כמו דומינוס פיצה, מקדולנד'ס, רשות הדואר, מד"א ועוד רבים מבינים שהקטנוע החשמלי הוא עתיד. אנו מאמינים שהכפלת טווח הנסיעה והאפשרות להחלפת סוללות יאפשרו ליותר עסקים ואנשים פרטיים להצטרף למהפכת התחבורה החשמלית".

קובי בן שבת, מנכ"ל אולטרה-צ'ארג, אמר "ההסכם עם בליץ-מוטורס הוא אבן דרך חשובה לאולטרה-צ'ארג, שממשיכה להתבסס כחברה מובילה בעולם בתחום הפיתוח של סוללות ליתיום איון. למרות שהחברה נסחרת באוסטרליה, אנחנו קודם כל חברה ישראלית, ואנחנו גאים להיות שותפים לחזון המפכה החשמלית בישראל".

בליץ מוטורוס היא חברה ישראלית המפתחת ומייצרת קטנועים חשמליים ופעילה בישראל ובמדינות אחרות בעולם מ-2013. בין הלקוחות המובילים של החברה גופים ממשלתיים, חברות מזון ואבטחה.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל