fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן

בובר בלאק וספיד מאסטר 1200; טריומף בונוויל חוגג ב- 2018

בובר בלאק וספיד מאסטר 1200; טריומף בונוויל חוגג ב- 2018

גיא בן ברק

צילום: יצרן

טריומף במומנט חזק לאחר כניסת השותף ההודי בז'אז' לייצור משותף של 250 חדשים לשווקי אסיה, חתימת ההסכם לאספקת מנועי מוטו2 בעוד שנתיים, ובמקביל השקעה של ממש בחוזקה העיקרית של טריומף, הקלאסיים. כאן בניגוד ליעודי האדוונצ'ר והספורט – לטריומף יש זכות ראשונים ואותנטיות שקשה להתמודד איתה אם אתה לא בריטי…

ל-2018 משקיעה טריומף בשתי גרסאות לדגם הידוע ביותר שלה, הבוונוויל. הבונוויל בובר שכיכב במילאנו 2016 מקבל ל-2018 גרסה שחורה אכזרית למראה, בלאק, עדיין מושב יחיד ומוקצנים האלמנטים של הבובר המקוצץ עם זנב באדמה, במקביל לביצועים והתנהגות טובים יותר. מנוע ה-1200 עם קראנק 270 לפעימות כמו פעם מייצר 77 כוח סוס, יש גם אלקטרוניקה לבטיחות, המיתלים שופרו, גלגל "16 קדמי במקום "19 קודם עם צמיג שמן – והכול כמובן שחור.

הבונוויל ספיד מאסטר, עיצוב קאסטום בריטי טיפוסי כולל הגרמושקות למזלג, מיכל הדלק המחוטב, מערכת הפליטה העדכני ל-2018 קיצוני פחות בעיצובו מהבובר בלאק, עם מנוע ה-1200 והרבה יותר ביצועים, 42% יותר כוח מאשר הספיד מאסטר 2015, כמעט 11 קג"מ מתקבלים ב-4,000 סל"ד. במקביל שופרה האלקטרוניקה לטובת הבטיחות, מצבי כוח רגיל וגשם, בקרת אחיזה ו-ABS ממוחשבים. שוב למראה הותקנה מערכת פליטה המצניעה את הממיר הקטליטי, תיבת האוויר קומפקטית בהרבה ומקטינה הממדים. שיפורים הוכנסו לטובת נוחות הרוכבים, כולל מסגרת אחיזה מאחור ורגליות משופרות לרוכב ולמורכבים. המיתלים חדשים עם מזלג קארטרידג' 41 מ"מ בעל מהלך 90 מ"מ, מאחור מהלך קצר גם הוא של 73 מ"מ, המתלה האחורי כאילו הארד טייל.

גלריה

תגובה אחת ל בובר בלאק וספיד מאסטר 1200; טריומף בונוויל חוגג ב- 2018

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל