fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

אתם משפיעים על בחירת אופנוע השנה של מוטו דוגרי!

אתם משפיעים על בחירת אופנוע השנה של מוטו דוגרי!

2018 מתקרבת ואנו בוחרים את אופנוע השנה בישראל, אתם יכולים להשפיע על הבחירה שלנו ולזכות בפרסים מגניבים.

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להצביע לאופנוע השנה שלכם ולנמק בתגובות למה זאת הבחירה שלכם. הזינו את כתובת המייל שלכם בתגובה. ניתן לבחור אופנוע אחד בלבד.

כל המשתתפים הם אופנועים ודגמים חדשים שהגיעו לארץ בשנת 2017.

 

49 תגובות ל אתם משפיעים על בחירת אופנוע השנה של מוטו דוגרי!

  1. DL650 ויסטרום
    אחלה אופנוע שימושי מאוד גם בעיר וגם מחוצה לו, מאוד נוח לרכיבה, מתון ומומלץ לרוכבים שרוצים לחוות אופנוע כייפי ואמין.

    • אופנוע שנותן הכי הרבה תמורה לשקל, אופנוע שלא חסכו עליו בכלום, אפילו האופנוע האשון במחיר "עממי" שכולל מערכת בטיחות TCS.

      בנוסף לאופנוע חסכוני, חזק, נוח, יציב, איכותי.

      פשוט מנצח.

  2. MT-09
    אין אופנוע במסגרת התקציב שייתן את אותה חבילה של ריגוש, אמינות, נוחות, פרקטיות, פאן-פאקטור, שוק משומשים, תוספות מקוריות וגם לא, תחזוקה נוחה. בעיני ה-אופנוע לכביש הישראלי ולרוכב הישראלי הממוצע (בכביש).
    ועכשיו לאחר חידוש המודל (היה בבעלותי 2015 ועכשיו בבעלותי 2017), האופנוע שופר בכל הפרמטרים שהיה מעט לוקה בחסר ואף קיבל תוספת מגניבה ביותר (קוויקשיפטר). ככה הדגם המקורי היה צריך לצאת ב-2013. אופנוע מושלם ברמת המחיר שלו.

  3. דגם שהחליף שני רבי מכר של קוואסאקי, כשהוא משמעותית חזק מה-800 וקל מה-1000. אופנוע ליטר (כמעט) במחיר של גדלנוע.

  4. MT09 זו הבחירה שלי. אופנוע שרירי שאפשר בהחלט לחיות איתו גם ברכיבות בתוך העיר. פשוט ויפה עם תג מחיר שפוי… סדרת MT מוצלחת

  5. האדוונצ'ר הזה נותן שיחוק בכל הרמות.
    קטנוע, אופנוע, שבילאי מתחיל, מחיר טוב והגיר… אחח הגיר…

  6. הדוקאטי סופרספורט הוא אופנוע חדש לחלוטין, מנוע חדש לדוקאטי וכמובן שהוא יפהפה!

  7. קטמ 390 , בגלל הטכנולוגיה שהוכנסה לאופנוע תקציב קטן , כולל המסך דיגיטלי .
    דברים שראיתי רק באופנועים מסגמנטים יקרים יותר.

  8. דוקאטי סופרספורט.
    מלכת היופי של ישראל לשנת 2017…
    פשוט לא נמאס מלהסתכל עליו ויחסית במחיר שפוי.

    • דוקאטי מלבד היותו יפה לא הייתי שמח להיות בעלים שלו בישראל

  9. z900 הוא הבחירה ללא ספק
    הZ900 עשה את השינוי הגדול ביותר מהדגם שקדם לו ( ה800)
    שילדת צינורות פלדה סליפר קלאצ' תוספת כח והורדת משקל הפכו אותו למכונה קשוחה במיוחד.
    העיצוב היה ועדיין עצבני ביותר אך המחיר המדהים שלו בהחלט שם אותו בקטגוריית הכלים שהכי שווים את ערכם הכספי.
    הZ900 , בנוסף לכל היתרונות שציינתי, הוא האופנוע בעל האופי הכי גמיש. התנהגות לא רעה בכלל במסלול, חזיר גז בטיולים ארוכים וקצרים, נעים ושימושי לתוך העיר ובעל חבילת מכלולים טובה ,בשונה משאר אופנועי התקציב שבהם היצרנים חסכו בכל מקום שיכלו (סדרת ה09 בעלת המנועים המדהימים והמתלים המצחיקים).
    ה900 השובב מביא תוצאות וגבול היכולות שלו גבוהה יחסית בהשוואה למתחרים ומנגד הוא לא מעניש כמותם (ה09 המעניש לצורך הדוגמא).

    • רכבתי עליו על מסלול מקצועי, אחד הכלים הכי כייפים שיש עם עלות תועלת מהגבוהות.

    • כדאי שתתעדכן ,מתלי ה-09 כבר לא מצחיקים, בטח לא פחות טובים ממתלי ה z900 ,אולי יותר והאופנוע קיבל חליפת אלקטרוניקה הגנתית שב z900 היו צריכים גם כן לתת ,ככלות הכל אנו רוכבים בכבישים ציבוריים לא במסלול מירוצים. כל זה נכון לדגם 17 של הימאהה .

  10. בתור אחד שסולד מקטנועים ומעולם לא החזיק באחד, הקימקו ak550 בלי צל של ספק. ביצועים ואיכות באותה הרמה של T-MAX אך במחיר זול ביותר מ- 20 אלף ש"ח. enough said.

  11. פשוט כי הונדה יצרו כאן סוג חדש של "עושה הכל", קטנוע בעיר, מהירות שיוט ומיגון רוח מחוץ לעיר, מתלים וצמיגי קוביות להמשיך איתם כשהאספלט נגמר והכל במחיר הביטוח של 250 סמ"ק. בכל פרמטר בודד כנראה שיש אופנוע טוב ממנו אבל כחבילה הוא אופנוע השנה.

  12. בין כל מה שיש פה , cbr1000rr , rsv4 , r1 , לאלה נקרא אופנוע , השאר טוסטוסי משלוחים (חוץ ממשפחת קסטום)

  13. יריב ראוי ראשון לטימקס הותיק במחי שובר שוק. אני אישית מעדיף מיכל דלק בין הברכיים, אבל עדיין חושב שמכל הדגמים שהוצגו השנה, זה הכלי שבאמת ישנה משהו.

  14. פשוט אופנוע שמבצע הכל טוב. בטיחותי, חזק, יפה ועכשיו גם בגרסא יותר נגישה ובמחיר שפוי לעומת אחיו הגדול

  15. אופנוע חזק , מהיר ונוח גם בעיר וגם בנסיעות מחוץ לעיר . מאפשר להגיע לכל מקום בנוחות . אופנוע עם עיצוב אחד היפים בארץ

  16. אמנם לא אופנוע אבל יצירת אומנות ואחלה חבילה להתנייד איתה גם ביומיום וגם בסופ"שים

  17. מבחינתי אין כדבר אופנוע השנה, ישנם הרבה אופנועים שהם אופנועי השנה שלי ,בהתאם למצב הרוח ,כביש ,שטח ,או אדוונצר לטיולים ארוכים המשלבים שטח. חבל רק שאנו חיים במדינת ישראל וכאן להחזיק אופנוע אחד, זה משקולת רצינית לכיס.

  18. אין אופנוע במסגרת התקציב שייתן את אותה הרגשה של ריגוש, אמינות, נוחות, פרקטיות,פשוט כייף, יש לו שוק . תחזוקה נוחה. מתאים לכביש בישראל ולרוכב הישראלי נקרא לזה

  19. כי הוא היחיד שמדגים חשיבה מחוץ לקופסא בצורה שלא רואים באף דגם אחר ומטשטש את הגבולות בין אופנוע לקטנוע

  20. מבין כל הרשימה אין ספק שmt זה אופנוע השנה

  21. מאוד מתקדם לקטגוריה, אלקטרוניקה שלא מביישת אופנועים גדולים ויקרים ממנו בהרבה

  22. חלום של פעם בחיים. דוקאטי נמצאים בחזית האופנועי ספורט, שילוב של כלל המכלולים וכאח הצעיר של הפאניגאל בהחלט הייתי רוצה חבר כזה לחיים.

  23. ק.ט.מ עשו מהלך פורץ דרך בתחום אופנועי השטח הפורח בישראל כששיחררו דו-פעימתי מוזרק.

    הוא עדיין לא מושלם אבל בעל אמירה ואומץ. בשוק האופנועים הישראלי הוא משמעותי מאוד.

  24. כמות המחירות משקפת את המציאות.
    לא אוהב אותו, את איך שהוא נראה ואת החבילה הבינונית יחסית – אבל במחיר שלו הוא נותן הכי הרבה בהכי פחות, עם מנוע סופר מרגש, ואול אורנדיות מנצחת.

  25. הויסטרום הוא אולי לא האופנוע הסקסי ביותר בחבורה (למרות שיש מי שבוודאי יחלוק על כך) אבל הוא המפתיע ביותר בעיני. פונה לטווח רחב של רוכביםף עם מנוע אמין, מפתיע בתגובות ויכול גם יכול תחת ידיו האמונות של רוכב מיומן גם להעלות חיוך. הוא כל מה שלא היית מצפה מאופנוע כזה. יכול ללמד את הרוכב הכל, החל מאיך ורכב וכלה באיך לטפל במכונה, והכל בצורה סלחנית. אני אוהב אותו.

  26. StreetRod750

    אופנוע מדהים , מסיבי ויפיפה, תנוחת ישיבה ספורטיבית….
    מהמם,
    מאוהבת בדגם הזה :))))

  27. כבר נאמר עליו הכל לפני ואחרי 12000 ק"מ אני יכול להעיד הכל בסלע.אני חושב שאופנוע השנה צריך להיות כזה שחידש משהו השנה וזה ללא ספק הכלי הרענן ביותר שיצא השנה,חיה תרבותית וממושמעת ומפלצת כשרוצים.כלי בסיסי שגורם לרוכב לתהות למה צריך אלקטרוניקה……

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל