fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ארי ודרצ'י ווספה PX

ארי ודרצ'י ווספה PX

גיא בן ברק

צילום: יצרן

שנתיים לאחר חגיגות ה-70 לווספה מודיעה פיאג'ו על הפסקת ייצורו של דגם הווספה הנפוץ ביותר מזה 40 שנה, ווספה PX. בעיצוב האותנטי, עם מעטפת הפח ומנוע השתי פעימות, בגרסאות 125 ו-200 שיצאו ב-1977 וה-150 סמ"ק שנה אחר כך, נותרו ה-PX היחידים הנאמנים לווספה המקורית, כאשר במהלך השנים הרבות הוכנסו למותג בדגמים אחרים החידושים ה"אפיקורסיים" כמו מנוע ארבע פעימות, הילוכים אוטומטיים והרבה פלסטיק. לכן זכו ה-PX לביקוש הגדול ביותר, ב-2011 חצו במכירות את קו 3 מיליון היחידות. אבל זה נגמר.

הקושי להמשיך לייצר את ה-PX היה ידוע מזה מספר שנים, לקראת כניסת תקן אירו4 וחמור מכך, אירו5 שיכנס ב-2020 ויהיה חסר תקדים בחומרתו. פיאג'ו בדקה פתרונות שונים, כולל מעבר למנועי ארבע פעימות או טכנולוגיית שתי פעימות נקי – אולם לאחרונה הוברר סופית כי פתרונות אלו אינם מעשיים. ארי ודרצ'י ווספה PX, מעתה נהנה ממך במפגשי המועדונים וסדנאות המשפצים…

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל