fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

אמ.וי אגוסטה למוטו2 ב-2019 וחדשות נוספות

אמ.וי אגוסטה למוטו2 ב-2019 וחדשות נוספות

גיא בן ברק

צילום: יצרן

מאז אמצע שנות השבעים של המאה הקודמת נעדר המותג אמ.וי אגוסטה מהגרנד-פרי וזאת לאחר עשרות שנים של שליטה באליפות העולם, כעת נראה כי ההיעדרות מגיעה לקיצה ואמ.וי חוזרת לפדוק הגרנד-פרי. זה יקרה בעונת 2019, עדיין לא מדובר באופנוע מוטוGP של אמ.וי אלא בכניסה לקטגוריית הביניים בסדרה העולמית, המוטו2. בקטגוריה זו כידוע משמש מנוע של יצרן יחיד את כול הקבוצות כאשר השלדות הן אב טיפוס, וכך אמ.וי תייצר שילדה ותיכנס לסדרה עם קבוצה תחת שמה, וזאת לאחר שנשקל שיתוף פעולה עם קבוצות קיימות כמו פונס ומארק וידיאס. באופן אירוני, המנוע שישמש את כול הקבוצות וכמובן גם את אמ.וי אגוסטה החל מהשנה הבאה ייוצר על ידי טריומף, היריבה העיקרית של אמ.וי בתחום מנועי השלושה צילינדרים.

חדשות נוספות של אמ.וי הנחשפות תוך ראיון המתפרסם באיטליה עם ג'ובאני קאסטיליוני הן: כבר באמצע יוני יגיע הדגם החדש של טוריזמו וולוצ'ה, SCS. במקביל מתקדם פיתוח מנוע 4 צילינדר חדש אשר יחשף בתערוכת מילאנו בסוף השנה, מיועד לסופרבייק F4 שיצא גם בגרסת כביש שתקרא "קלאודיו" לזכרו ולכבודו של קלאודיו קאסטיליוני, מי שהחזיר את אמ.וי לחיים בתחילת שנות התשעים של המאה הקודמת. בנוסף יוצג דגם ניאו קלאסי המבטיח להיות ביצועיסט טוב יותר מדוקאטי סקרמבלר 1100, טריומף בונוויל והספורט קלאסיים של ימאהה והונדה.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל