fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן

אמ.וי אגוסטה: ברוטאלה 4 צילינדרים חדש ב-2018

אמ.וי אגוסטה: ברוטאלה 4 צילינדרים חדש ב-2018

גיא בן ברק

אמ.וי אגוסטה חוזרת להשקיע ולפתח אופנועים ומנועים – תם סופית עידן מרצדס כאשר השותף הרוסי החדש, משפחת סארדרוב, והבוס קאסטיליוני רוכשים את חלקה של ענקית הרכב הגרמנית בסדנה האיטלקית אשר העיבה על פעילות החברה מאז נרקחה השותפות האימפוטנטית הזו ב-2014.

התוצאה הראשונה של עצמאות אמ.וי אגוסטה תהיה מנוע ארבעה צילינדרים חדש שיוצג ב-2018,  צורך דחוף של אמ.וי שמושכים את מנוע הליטר סופרבייק/ברוטאלה הנוכחי שלהם כמעט ללא שינויים ופיתוח מזה כעשר שנים.

כפי שהצהיר ג'ובאני קאסטיליוני בתערוכת מילאנו האחרונה – אמ.וי שואפת להציג כבר ב-2018 מנוע 1,200 סמ"ק ארבעה צילינדרים המיועד למגוון דגמים – אולם בסבירות גבוהה הברוטאלה העירום יקדים את ה-F4 סופרבייק משיקולי שיווק, נייקדים מבוקשים כיום הרבה יותר מסופרבייקס. שורה תחתונה – בתערוכות סוף השנה אם לא קודם נקבל ברוטאלה 1,200 דור חדש – כאשר לטווח לא רחוק בהרבה גם שוק האדוונצ'רים יזכה לנציג של אמ.וי ולא נתפלא אם הטריפל טוריסמו וולוצ'ה יגדל בתוך זמן לא רב עם מנוע ארבעה צילינדרים חדש במקום הטריפל 800.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל