fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
HJC

אמנות העיצוב – סוזוקי קאטאנה 3.0 וימאהה XJR1300 פלאט טראק

אמנות העיצוב – סוזוקי קאטאנה 3.0 וימאהה XJR1300 פלאט טראק

יש להם את זה למעצבים האיטלקים – הפעם הגאון התורן הוא פראסקולי שכובש את תערוכת מילאנו עם סוזוקי קאטאנה 3.0 מהמם, ובמקביל יוצר על בסיס ימאהה XJR1300 מכונת פלאט טראק מאיימת וזו מוענקת במתנה לולנטינו רוסי על ידי עובדיו חבריו ורוכביו לקבוצת VR46. הבחירה בימאהה XJR1300 הארבע צילינדרי המאסיבי להסבה לפלאט טראק אינה טבעית, כלי כבד ומתמרן בהתאם, וכמובן בעל מנוע שעוקר את הגלגל האחורי גם על אספלט אז על עפר…. אבל בכול זאת, זאת הבחירה של אנשיו של רוסי, המעצב קיצץ וחתך בכול שיכול, העיצוב גבוה וצר, נוספו מתלי אוהלינס וחישוקי שפיצים בקוטר "19 כמובן.  הסוזוקי קאטאנה 3.0 קונספט הוא כמובן הומאז' לדגם האייקוני GSX1100 של סוזוקי משנת 1980, למרות שקאטאנה זו החרב היפנית המהוללת של הסמוראים הרי שדווקא סדנת עיצוב גרמנית בראשות המעצב האנס מות' נשכרה במיוחד על ידי סוזוקי והצליחה לשלב כיסוי פיירינג עם חלקי מנוע וגוף חשופים בפורמט שקנה מעריצים וחקיינים בכול העולם. אולם גם האופנוע עם המנוע הארבע צילינדרי המתקדם של סוזוקי היה מכונת ביצועים אולטימטיבית באותה תקופה, מאחר וגם ביצירת הקונספט הזה שהצליח מאוד בתערוכת מילאנו האחרונה הייתה מעורבת סוזוקי, יתכן שיהיה המשך לרטרו הזה.

גלריה

3 תגובות ל אמנות העיצוב – סוזוקי קאטאנה 3.0 וימאהה XJR1300 פלאט טראק

  1. אחד המיוחדים שהיו ויהיו. מעניין אם יצא משהו כזה פעם

  2. יפה הקטאנה! הגיע הזמן שסוזוקי יוציאו משהו עצבני כזה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל