fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

אינדיאן חושפת את הצ'אלנג'ר החדש

אינדיאן חושפת את הצ'אלנג'ר החדש

מערכת מוטו

צילום: יצרן

אינדיאן מחזקת את ארסנל ה-"באגרים" שלה כשעל הכוונת יצרנית אחת בלבד – הארלי דוידסון עם המאבק האינסופי של שני המותגים האלו על מי מייצג יותר את האמריקנה. לצ'אלנג'ר מנוע חדש לחלוטין Power Plus שמו, וכמו שכבר כתבנו כשנחשף הטיזר האחרון הוא בעל קירור נוזל ועם נתונים מרשימים של 122 כ"ס ו-18 קג"מ. 

סגמנט ה"באגרים" נפוץ במיוחד בארה"ב ומדובר בדר"כ כלל באופנועים גדולים עם פיירינג מרשים מקדימה ומאובזרים עד הראש, אך עם זאת בעלי מנועים מרגשים שהופכים אותם למכונות ביצועים לא רעות, לצד יכולות תיור מעולות. 

הצ'אלנג'ר החדש יהיה זמין בשלוש גרסאות: צ'אלנג'ר, צ'אלנג'ר "Dark Horse" בצביעת שחור מט וגרסת צ'אלנג'ר "Limited" יוקרתית. שלוש הגרסאות זהות כמעט לחלוטין בכל המאפיינים וההבדלים באים לידי ביטוי במשקל – כאשר גרסת הלימיטד שוקלת כ-4 ק"ג יותר מהגרסה הרגילה עם מיכל דלק מלא, במחיר, וכמובן באבזור כאשר בגרסאות ה"סוס השחור" והלימיטד זמינה מערכת התצוגה האלקטרונית "Ride Command" של אינדיאן – מסך נגיעה ממנו נשלטות מרבית הפונקציות באופנוע. 

מעבר למשקל של 381 ק"ג (בגרסת הלימיטד המאובזרת ביותר), ניתן למצוא כאן מתלה קדמי הפוך בקוטר 43 מ"מ, צמד דסקי בלימה 320 מ"מ מקדימה עם קליפרים רדיאליים, גובה מושב של 672 מ"מ, בסיס גלגלים של 1,667 מ"מ וכמעט 23 ליטר קיבולת במיכל הדלק. כל דגמי הצ'אלנג'ר מגיעים עם מערכת פליטה בעלת יציאה כפולה ממותגת אינדיאן. 

מחירה של גרסת הלימיטד היקרה ביותר עומד בארה"ב על 28,000 דולרים שהם בתרגום חופשי כ-100,000 ש"ח מעבר לים – תג מחיר שמכניס את הבאגר החדש של אינדיאן לדרגת האופנועים היותר יוקרתית שיש. מחיר ומידע לגבי הגעה לארץ עדיין אין, ולכשיהיה, כמובן שנעדכן בהתאם.

תגובה אחת ל אינדיאן חושפת את הצ'אלנג'ר החדש

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל