fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

אופנועי אורל בדרכם לישראל

אופנועי אורל בדרכם לישראל

מערכת מוטו

צילום: יצרן

אופנועי אורל הרוסים בדרך לייבוא סדיר לישראל – בפעם הראשונה בהיסטוריה. על המהלך אחראית חברת Moto24 שבליין המותגים שהיא מחזיקה ניתן למצוא עוד כלים מיוחדים – אופנועי נורטון הבריטים שיגיעו ממש בקרוב ארצה ואופנועי FB מונדיאל. 

נכון להיום ליין המוצרים של אורל כולל שני דגמים – ה-CT בעל הנעה 'רגילה' בה הגלגל האחורי של האופנוע הוא הגלגל המניע ודגם ה-Gear Up בו, בנוסף לגלגל האחורי של האופנוע גם הגלגל של הסירה מסתובב, וכך מתקבלת הנעת 2WD. ההנעה הזו היא מה שבין השאר מקנה ל-Gear Up יכולות שטח גבוהות במיוחד. 

האופנועים של אורל הם מסוג המכונות ששום דבר לא עוצר. מיוצרים ברוסיה ונבחנים בתנאים הכי קיצוניים, האורל קנה לעצמו שם של מכונה למסעות שטח קשוחים במיוחד. מנוע בוקסר בנפח 749 סמ"ק מקורר אוויר שמפיק 41 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט של 5.7 קג"מ ב-4,300 סל"ד. לאורל 5 הילוכים – 4 קדימה ואחד רוורס והמשקל היבש עומד על כ-330 ק"ג. נתון מעניין נוסף הוא לגבי מתלי סירת הצד – מתכווננים מתוצרת זקס. 

כל אופנוע שמורכב במפעלי אורל מקבל צבע, סירה ותוספות המעוצבים על פי טעמו האישי של הלקוח, מה שאומר שההזמנות מתבצעות 'מראש' ולא בפס ייצור של אופנועים. כך יהיה גם בישראל כשהכלים שיגיעו יהיו על פי הזמנה בלבד. טווח המחירים, עומד על בין 127,000 ש"ח ל-145,000 ש"ח.

קבלו טעימה מהיכולות >>>

11 תגובות ל אופנועי אורל בדרכם לישראל

  1. הנעה 2WD, מגניב!
    יש לי קולגה אוקראינית שבילדותה שם הכלי הזה היה הרכב שלהם. נהנתה מכל רגע בסירה. 🙂
    ואוקראיני אחר אמר לי שלא אנסה לעשות סקס בסירה, זה קצת סיפור. 🙂

  2. מישהו שם צריך להפסיק עם סמים לפני התמחור.

  3. אופנוע רוסי ,בעל שורשים עתיקים ומנוע חלשלוש ,שנמכר במחיר הזייתי ,בו נמכרים אופנעי פרימיום מכל הקטגוריות. צריך להיות דפוק בראש על מנת לרכוש את הדבר הזה במחיר הזה !!!!!!!!!כרגיל סווחרי ישרעהל ממשיכים להוכיח שהם רודפי בצע חסרי שובע ומי מפסיד? הם ! האופנוע הנהל עולה ברוסיה כ40 אשח לידיעה .

    • בשביל חוויות משלמים, כמו ללכת למסעדת יוקרה ולשלם יקר על מה שבמסעדת פועלים עולה כלום. אם יש מי שירכוש, כנראה שכסף זה לא ממש סיפור בשבילו. מה שכן, זה כנראה האופנוע היחיד שמאריך חיים…. אני לא יכול להפסיק לצחוק למראה הסרטונים שלו. 🙂

      • שטויות!!!!!! השוואה מטופשת שלא במקומה המפספת את כל הנקודה! במסעדת יוקרה אמורים לקבל אוכל משובח ובמסעדת פועלים אוכל פשוט וזול ומכאן גם נגזר התשלום !!! האופנוע הזה הוא יצירה רוסית מיושנת וחלשה, ששורשיה נעוצים במלחמת העולם השניה ,מסעדת פועלים הכי נמוכה שיש ומכאן אמור להגזר מחיר זול . מדבריך יוצא שעשירים פראיירים שקונים הכל רק כי הם מלאים, שלילי ממש לא נכון !!!!!!!

        • יובל, אתה צועק? כועס עלי? תמדוד לחץ דם, נראה שיש בעיה. 🙂
          מישהו אמר שעשיר פראייר? אם יש לו שיקנה, אתה ואני גם ככה לא לקוחות לדבר הזה. אז מה אכפת לך בכלל מהמחיר ההזוי לכאורה? מעניין אותך צרות של אחרים? אין לך מספיק משלך? ווהעשיר, בא לו לצחוק כל הדרך אל הבנק עם החברים שלו, בדרך לכבוש עוד פסגה או נהר בשטח.
          תשתחרר. ומיד. 🙂

  4. להתקין מקלע נגב על הסירה ולצאת למלחמה !

    • כועס עליך ? צועק ? אני בכלל לא מכיר אותך ואתה לא אותי! על הקרובים לי אינני צועק. מה אתה רופא ? לחץ הדם שלי נמוך מתחת לנורמה ,אתה זהו הצועק . בקשר לאני ואתה ,אנחנו לא באותו סל, אני בהחלט לא לקוח לדבר הזה ולא מהסיבות שלך ,אני רוכב על אדוונצר 1290 מדוע אתה חושב שאני מתעניין באחרים ,כי אתה מתעניין ??? תשחרר ??? חבוב אני משוחרר שנים !!!!!! ותזכור "הפוסל במומו פוסל" אני כבר כבשתי מספיק פסגות!

      • שיט, גם אתה תקוע עם קייטיאם? אני 200 סמ"ק פחות. 🙂 אין צורך להגיב, צוחקים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל