fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC

תערוכת טוקיו 2019: דגמי קונספט חשמליים לימאהה

תערוכת טוקיו 2019: דגמי קונספט חשמליים לימאהה

אביעד רייס

צילום: יצרן

תערוכת הרכב והאופנועים ה-46 של טוקיו ממש מעבר לפינה, ובימאהה מספקים לנו הצצה לדגמים שהולכים להיות מוצגים שם;  3 דגמי קטנועים חשמליים, רכב אוטונומי, אופנוע טריאל חשמלי, כסא גלגלים חשמלי ועוד. 

E01 (בתמונה הראשית) 

ה-X-MAX 125 החשמלי של ימאהה, יציע לפי ימאהה טווח רכיבה גדול במיוחד וביצועים ספורטיביים. בימאהה מגדירים את ה-E01 כ-Fast Charge model, ואולי נראה כאן התפתחות של ממש בתחום הטעינה, שכיום מצריכה כמה שעות טובות עד הגעה למיכל מלא. לפי התמונות, שמציגות מושב ארוך יחסית ורגליות מורכב, יתאים הקטנוע החשמלי לשני רוכבים.

E02

קטנוע חשמלי עירוני קטן מידות. ה-E02 מקביל במידותיו ובביצועים לקטנוע בנפח 50 סמ"ק, ונועד לספק פתרון להתניידות אישית ברחבי העיר – וכולל גם סוללה נשלפת ובעל משקל עצמי קל במיוחד, כך לדברי ימאהה.

TY-E

ימאהה תציג בצורה רשמית את אופנוע הטריאל החשמלי שלה, ה-TY-E. האופנוע מציע שלדה קלה במיוחד, העשויה קרבון-פייבר, ומנוע חשמלי שמספק הרבה כח בסל"ד נמוך, ועם זאת, תגובת מנוע גמישה, מתפרצת במידה – לעבודת טריאל יעילה. הטריאל החשמלי של ימאהה כבר סיפק קבלות, כשקניצ'י קורוימה הגיע איתו למקום השני באליפות הטריאל E Cup של FIM ב-2018-19.

Land Link Concept

רכב אוטונומי שמיועד להתניידות עצמאית בשטח. ל-Land Link מערכת מצלמות חכמה, בעזרתן הוא סורק את הסביבה, בוחר נתיב נסיעה ונמנע ממכשולים. כל אחד מארבעת הגלגלים מתפקד בצורה עצמאית, כך שה-Land Link יכול לנוע למעשה בכל כיוון.


YPJ-YZ

הדור הבא של רכיבת המוטוקרוס. ע"פ ימאהה. מדובר באופני שטח קרביים וקלים במיוחד שתוכננו ועוצבו בהשראת סדרת ה-YZ, אופנועי המוטוקרוס של החברה. בימאהה מצהירים על שלדה קלה מאוד והיגוי ממורכז, שאמורים לספק חווית רכיבה מרגשת בשטח. 

TRITOWN

רכב קונספט חשמלי תלת גלגלי בעל שני גלגלים קדמיים. רכב זה אמור לספק פתרון תחבורתי פשוט ויעיל לטווחים קצרים ונמצא במבחנים בשטחים תפעוליים, בפארקים וכדו'. הטריטאון בנוי בטכנולוגיות ה-LMW שנמצאת גם בימאהה ניקן כאשר הרוכב מייצב את הכלי בעזרת תנועות הגוף. 

E-Vino

מבוסס על קטנוע ה-VINO 50 של ימאהה, הוינו החשמלי מציע סוללה נשלפת, שני מצבי רכיבה ולאמיצים בלבד – גם מצב BOOST שמספק יותר כח. 

YNF-01

רכב חשמלי הנועד להתניידות אישית בשטח. ל-YNF-01 מערכת מתלים הכוללת 4 מתלים עצמאיים, כמו גם גלגלים גדולים, וזאת על מנת להקנות לו יכולת שטח. דגם קונספט זה, זכה לאחרונה בפרס בינלאומי לקוסנפט המעוצב במסגרת תחרות העיצוב "Red Dot".

JWX-1 PLUS

כסא גלגלים חשמלי. המנוע שנמצא בגלגלים מאפשר למעשה להתקינם על כל כיסא גלגלים ידני רגיל, ובכך להפוך אותו לחשמלי, איתו ניתן להתנייד עצמאית. כסא הגלגלים החשמלי החדש של ימאהה מצויד גם במערכת השליטה החשמלית "JW Smart Core" המאפשרת שליטה על המהירות, ההאצה וההאטה של הכסא. 

תערוכת טוקיו – 24.10 – 4.11 2019

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל