fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC

EICMA: תיור עם כנפי טייס – קאוואסאקי H2 SX

EICMA: תיור עם כנפי טייס – קאוואסאקי H2 SX

גיא בן ברק

צילום: יצרן

כפי שצפינו קאוואסאקי מציגה ל-2018 דגם תיור חדש המבוסס על ה-H2 סופרצ'ארג'ר, גרסת SX וגרסה מפוארת SE שתיהן עם 200 כוח סוס ונבדלות באבזור כולל פנסים עוקבים אחרי ההיגוי. למרות עיצוב הבסיס של המנוע הרי שזה מנוע חדש, החל במערכת יניקת האוויר והדחיסה עם מגדש העל, גלי הזיזים ועד הצילינדרים הפליטה וההילוכים. הכול מכוון לפעולה חלקה יותר המתאימה לספורט תיור, בנוסף המנוע החדש קל יותר ב-3 קילו ממנוע ה-H2. עם זאת קיבולת מיכל הדלק גדלה ל-19 ליטר, מספיק לדברי היצרן לטווח נסיעה של 330 קילומטר.

השילדה הותאמה לתיור, בסיס הגלגלים ארוך יותר, הארגונומיה מרווחת ונוחה יותר. גובה המושב עומד על 835 מ"מ והוא מרופד יותר, יש אופציה למושב נמוך, תנוחת הרכיבה ספורטיבית אך לא קיצונית. לצרכי תיור ונשיאת ציוד תת השילדה האחורית של ה-H2 עוצבה מחדש, עם התיקים בצדדים הקיבולת עולה ל-195 קילו.

חבילת האלקטרוניקה והאבזור נדיבה במיוחד, עם מצבי רכיבה ובקרת אחיזה, כאשר בגרסת ה-SE היקרה יותר מוצעים אבזרים אלקטרוניים נוספים כמו בקרת זינוק.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל