fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
HJC

רכיבה ראשונה: דגמי האנדורו 2020 של ק.ט.מ

רכיבה ראשונה: דגמי האנדורו 2020 של ק.ט.מ

כתב: אביעד רייס   |   צילום: רונן טופלברג, אריק רוזנבלום

הליין המעודכן כולל את הדגמים מהנפחים המוכרים: דגמי 4 פעימות בנפחי 250-250 סמ"ק, דגמי 2 פעימות TPI בנפחי 250-300 סמ"ק, דגמי סיקס דייז, ל-2020 בצביעת דגל פורטוגל, ודגם חדש לחלוטין, EXC150 TPI – ממשיך דרכם של דגמי ה-125 ו-200 סמ"ק שהיו כה פופולריים בקרב הרוכבים הישראלים. ק.ט.מ טוענת לעדכון מכלולים מקיף, שהביא לעד כ-60% מרכיבי האופנועים שחדשים, ואת הסקירה הטכנית תוכלו לקרוא בכתבה בלינק הזה.


איך זה מרגיש?
ק.ט.מ צירפו להשקה גם מספר דגמים משנתון 19, חמושים במערך בולמי WP Cone Valve ו-TRAX, כדי להמחיש לנו בצורה הטובה ביותר את התחושה בבולמים המשודרגים. ראשית כל, מילה על הבולמים בכל הדגמים החדשים – אין בכלל ספק כי אחד הנשקים החזקים ביותר של ק.ט.מ, שמסייע לה להוביל שנה אחרי שנה את סגמנט האנדורו העולמי, היא הבעלות על מותג הבולמים WP. כשיש לך מתלים איכותיים, יש לך אופנועי אנדורו איכותיים, וכל הדגמים שעליהם רכבנו בהשקה המקומית, מציגים איכויות מהגבוהות ביותר בתחום זה.
הבולמים של אופנועי האנדורו של ק.ט.מ מגמדים את השטח – פשוט חוויה!

ראשון עלינו על ה-150 החדש, הדגם הכי מסקרן בליין החדש ל-2020. עם משקל עצמי של 97 ק"ג, ה-150 מרגיש קל, אפילו קל מידי, ולרגע חשדנו שאולי מדובר בכלל באופניים. ל-150 הזה יש מנוע משודרג לחלוטין, עם שלדה חדשה שהיא תחנת אמצע בין השלדה של ה-250 לזו של ה-300 דו"פ.



ה-150 נראה קטן יותר מכל האופנועים, ונראה שיש לו את המימדים שמתאימים בדיוק ליערות בן שמן והסביבה. האופנוע מתנהג ללא דופי, ובקושי מורגש מתחת לרגליים. זה האופנוע ללמוד איך עושים אנדורו. הוא לא מחייב מצערת פתוחה לרווחה כדי להישאר בחיים ולא לכבות בדומה ל-125-ים הצווחניים – ונראה שהוא מציע חבילה הרבה יותר שפויה. עם כח זמין גם בסל"ד נמוך ה-150 מתנהל בלי דרמות, פשוט עושה את כל מה שמבקשים ממנו. במחיר של כמעט 57,000 שקלים, נראה שיש פה חבילה מעניינת במיוחד. ימים יגידו אם הוא יצליח לשחזר את ההצלחה של השניים שהוזכרו כאן.

 

ה-250F החדש הוא כמובן המועמד הטבעי לתפקיד ה-All Arounder האידיאלי, ותנאי האחיזה הבלתי אפשריים של אמצע אוגוסט ששררו במסלול, הוכיחו עוד יותר עד כמה הוא יכול להיות חברו הטוב ביותר של רוכב האנדורו החובב.
הוא חזק אבל סלחן, נעים אבל יודע לתת בראש בשליטת הידיים הנכונות, אפשר לצאת איתו גם לטיולים בקבוצה וגם לסשן הארד-אנדורו מיוזע, וכשמדברים על אופנוע ש"עושה הכל", קרוב לוודאי שלזה בדיוק מתכוונים. ה-250F מקבל לרגל שנת הדגם 2020 ראש מנוע חדש עם יחס דחיסה משופר, גל זיזים חדש, מערכת טיימינג חדשה, ובלוק מנוע חדש וקל יותר. המנוע יושב נמוך יותר בכ-4 ס"מ ב-250F החדש, ומסייע לו להיות אופנוע מאוזן יותר. אופנוע שמתאים לכל רוכב – מתחיל ומתקדם כאחד.

 

הבא ברשימה הוא ה-250TPI, האופנוע שלדעתנו הוא אופנוע האנדורו הטוב ביותר מהליין החדש שהנחיתה ק.ט.מ בישראל. זה האופנוע למי שמחפש חווית אנדורו מרגשת – כאן, בגרסת הסיקס דייז פורטוגל שהגיעה להשקה, ונראית פצצה. ה-250 הדו"פי הזה כאילו נתפר למידות הרוכב, והחיבור אליו מהיר ומיידי. עם החיבור המהיר, באה גם העלייה בקצב, רק שימו לב שאתם לא מגזימים – לא מדובר בבחור סלחן. ה-250TPI מספק המון כח שזמין לכל אורך קשת הסל"ד שלו, מה שאומר שאפשר לזרום איתו בסינגלים צפופים, וגם בשבילים מהירים. ה-250TPI החדש הוא חד, חזק, ממוקד ומהנה, וזה האופנוע שהיינו הולכים איתו הביתה בסופו של היום.

האוכף הבא מעליו הנפנו את רגלינו היה של ה-EXC-F450 בגרסת הסיקס דייז. עם מכונת האנדורו הבהמתית הזו, בכלל לא טרחנו להכנס למסלול הצפוף בין העצים שהכינו לנו אנשי ק.ט.מ – שנאמר אין דין 150 TPI כדין EXC-F 450. לקחנו את ה-450 החדש לסיבוב בשבילים המהירים אך טכניים שזרועים בכל איזור היערות של בן שמן – תל חדיד. לרכיבת אנדורו תובענית ומהירה – זה הכלי שהיינו רוצים להיות על גבו. מערך המתלים של WP מדגם XPLOR בולע את השביל ומאפשר רכיבה מהירה, אך נשלטת מאד.

אז מה היה לנו כאן? אופנועי אנדורו מעודכנים ומשודרגים, שטח מגוון של יערות, סינגלים שבילים וסלעים, הפקה מהנה של אנשי ק.ט.מ ואחד זיו כרמי עם הופעה בלתי נשכחת על ה-790 אדוונצ'ר R. ליין האופנועים שמציגה ק.ט.מ מרשים מאד, והאופנועים כוללים את הרכיבים הטובים ביותר שהענף הזה מציע. מהסיבוב הקצר על כל כלי, נראה ש-2020 תהיה שנה לוהטת במיוחד בסגמנט האנדורו. בקרוב נרכב עליהם גם במבחנים מפורטים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל