fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר

רישומי פטנט חושפים: ב.מ.וו S1000RR חדש ל-2019

רישומי פטנט חושפים: ב.מ.וו S1000RR חדש ל-2019

אסף לביא

צילום: יצרן

לפני 10 שנים נחשף הב.מ.וו S1000RR שעשה גלים והציב רף חדש לאופנועי הסופרבייק של המאה. האם הגרסה חדשה תוכל למצב את היצרן בחזרה בטופ של אופנועי הספורט?

אחרי הרבה שמועות וצילומי ריגול, אנחנו עדים ל-"דליפה" של מסמכים המציגים את הדגם החדש כמעט במלאו תפארתו. בשביל גרסה רשמית נאלץ לחכות לתערוכות סוף השנה מילאנו וקלן, כשאנחנו מהמרים על קלן להצגת דגם הסדרתי, בינתיים רישומי הפטנט חושפים את רוב הפרטים על האופנוע.

השינוי הראשון, והבולט ביותר, הוא כמובן העיצוב, לא עוד פנסים א-סימטריים, מעטה בחזית האופנוע יותקנו פנסי לד חדשים ודומים בעיצובם. ב.מ.וו כן שומרת מאפיין מוכר מה-S1000RR והכיסוי הצד שונים בעיצובם כשבצד אחד "זימי כריש" ובצד השני עיצוב חלק יותר, מעבר לכך כל העיצוב נראה חדש לחלוטין.

שלדה וזרוע אחורית גם כן נראות חדשות, כשהשלדה מכסה יותר משטח המנוע והזרוע האחורית כעת מטפסת מלמטה, בדומה לאופנועי המוטוGP, בנוגד לדרך המקובלת – ראו בתמונה.

המנוע, 4 צילנדרים בשורה, בנפח 999 סמ"ק, מבוסס על הקיים אך ניתן לראות מכסאות צד חדשים ואנו משערים גם קפיצה בהספק אל מעבר לרף 200 כ"ס.

ניתן לשער שבדומה לרוב האופנועים החדשים ל-2019, גם ה-S1000RR החדש עומד בתקנות יורו5 שיכנסו לתוקף ב-2020, שנתיים לאחר כניסת היורו4.

גלריה

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל