מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
KTM MENU
קונה אופנוע
אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
שרקו
תמוז
רפידו
לרט
1 על 1
לרט
ברקום שמאל
פרפקט קוביה שמאל
סטפן
אוגוסטה קוביה הכי עליון
סטומפ
מתלה לקסדה
אינדיאן קוביה שמאל
HJC
הארלי שמאל
מונדיאל קוביה

ק.ט.מ מציגה גרסת ראלי ל-790 אדוונצ'ר החדש

ק.ט.מ מציגה גרסת ראלי ל-790 אדוונצ'ר החדש

מערכת מוטו

צילום: יצרן

עם השקת צמד האדוונצ'רים 790 החדשים של ק.ט.מ, היה נדמה כי בזה מסתכם היצע אופנועי האדוונצ'ר בנפח בינוני מבית היצרנית האוסטרית. עכשיו מתברר כי לאוסטרים היה בשרוול קלף נוסף.

מדובר בגרסת שטח קיצונית אם תרצו המיועדת לרוכבים שמתייחסים לאופנוע האדוונצ'ר שלהם ככלי אנדורו לכל דבר ולוקחים אותו לאקסטרים ברכיבת השטח. השינוי המרכזי הוא בבולמים, כאשר גרסת הראלי מקבלת סט WP XPLOR PRO, שמציע את טכנולוגית ה-Cone Valve ומיוצר במחלקת המרוצים של WP, לצד הבולמים של אופנועי האנדורו, הראלי והמוטוקרוס שלוקחים חלק בזירות המרוצים הגדולות בעולם.

סט הבולמים החדש מוסיף 30 מ"מ למהלך המתלה מקדימה ומאחורה, ומעלה את גובה המושב ל-910 מ"מ (880 מ"מ בגרסת ה-R). גרסת הראלי זוכה לתופינים נוספים, כמו מערכת פליטה קלילה מבית אקרפוביץ', מיגוני קרבון למיכל הדלק, קוויק שיפטר להעלאה והורדה, מושב "מרוצים", גרפיקה חדשה, רגליות ראלי וג'אנטים צרים יותר עם פנימית.

המחיר עדיין לא פורסם, אך כאמור, גרסת הראלי תיוצר במהדורה מוגבלת של 500 יחידות בלבד, וניתן להעריך כי חלק מהכלים נמכר כבר מראש ללקוחות "מקורבים לצלחת", בדומה למכירתה של רפליקת הראלי דקאר בנפח 450 סמ"ק שיוצרה על ידי ק.ט.מ.

האם נזכה לראות אותו בארץ, ובאיזה מחיר? נצטרך להמתין בסבלנות.

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2