מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
קריפטונייט
לרט
KTM עליון קוביה
פרפקט קוביה שמאל
לרט
ברקום שמאל
מוטוליין עפולה
הארלי שמאל
HJC
סטומפ
מתלה לקסדה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
מונדיאל קוביה

ק.ט.מ מציגה את הדיוק 890 R

ק.ט.מ מציגה את הדיוק 890 R

מערכת מוטו

צילום: יצרן

אנחנו יודעים שבקטגוריית הסופר-נייקדים לא שקט אך גם בנפחים הבינוניים לא רגוע, כאשר ק.ט.מ זורקת תפוח אדמה כתום לוהט אל המדורה. 

הדיוק 790 עובר תחת תקנות יורו 5 וצומח – למנוע הטווין המקבילי הזה בנפח 890 סמ"ק שמפיק 119 כ"ס ב-9,250 סל"ד. מקדימה שני דיסקי בלימה בשרניים וקליפרים של ברמבו, שיעצרו את הדוכס הקרבי הזה. מבחינת אלקטרוניקה, מקבל הדיוק 890 חיישן מדידה IMU שמסונכרן עם מערכת ABS להטייה ובקרת אחיזה להטייה. למרות כל החידושים והתוספות, הדיוק 890 R רזה מקודמו ב-3 ק"ג ומשקלו היבש עומד על 166 ק"ג. 

עוד שינויים ביחס לדיוק 790 היוצא: זווית ההיגוי התחדדה, בסיס הגלגלים התארך (ל-1,482 מ"מ) והמושב גבוה יותר, ב-9 מ"מ. מערך המתלים כולל מזלג WP מדגם APEX בקוטר 43 מ"מ ובולם אחורי WP APEX גם כן, עם מהלכי מתלה של 140 מ"מ מקדימה ו-150 מ"מ מאחורה. 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל