fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
MV קוביה

ק.ט.מ מציגה את הדיוק 890 R

ק.ט.מ מציגה את הדיוק 890 R

מערכת מוטו

צילום: יצרן

אנחנו יודעים שבקטגוריית הסופר-נייקדים לא שקט אך גם בנפחים הבינוניים לא רגוע, כאשר ק.ט.מ זורקת תפוח אדמה כתום לוהט אל המדורה. 

הדיוק 790 עובר תחת תקנות יורו 5 וצומח – למנוע הטווין המקבילי הזה בנפח 890 סמ"ק שמפיק 119 כ"ס ב-9,250 סל"ד. מקדימה שני דיסקי בלימה בשרניים וקליפרים של ברמבו, שיעצרו את הדוכס הקרבי הזה. מבחינת אלקטרוניקה, מקבל הדיוק 890 חיישן מדידה IMU שמסונכרן עם מערכת ABS להטייה ובקרת אחיזה להטייה. למרות כל החידושים והתוספות, הדיוק 890 R רזה מקודמו ב-3 ק"ג ומשקלו היבש עומד על 166 ק"ג. 

עוד שינויים ביחס לדיוק 790 היוצא: זווית ההיגוי התחדדה, בסיס הגלגלים התארך (ל-1,482 מ"מ) והמושב גבוה יותר, ב-9 מ"מ. מערך המתלים כולל מזלג WP מדגם APEX בקוטר 43 מ"מ ובולם אחורי WP APEX גם כן, עם מהלכי מתלה של 140 מ"מ מקדימה ו-150 מ"מ מאחורה. 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל