מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
ייעוץ קניה – עליון מתחת ללוגו
אינדיאן ימין
אבניר קוביה שמאל
שרקו
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
תמוז
אוגוסטה קוביה הכי עליון
1 על 1
רוית דדוש עליון
סטומפ
פרפקט קוביה שמאל
סטפן
KTM עליון קוביה
לרט
KTM שמאל
ברקום שמאל
אינדיאן קוביה שמאל
מתלה לקסדה
HJC
הארלי שמאל

ק.ט.מ מציגה את הדיוק 890 R

ק.ט.מ מציגה את הדיוק 890 R

מערכת מוטו

צילום: יצרן

אנחנו יודעים שבקטגוריית הסופר-נייקדים לא שקט אך גם בנפחים הבינוניים לא רגוע, כאשר ק.ט.מ זורקת תפוח אדמה כתום לוהט אל המדורה. 

הדיוק 790 עובר תחת תקנות יורו 5 וצומח – למנוע הטווין המקבילי הזה בנפח 890 סמ"ק שמפיק 119 כ"ס ב-9,250 סל"ד. מקדימה שני דיסקי בלימה בשרניים וקליפרים של ברמבו, שיעצרו את הדוכס הקרבי הזה. מבחינת אלקטרוניקה, מקבל הדיוק 890 חיישן מדידה IMU שמסונכרן עם מערכת ABS להטייה ובקרת אחיזה להטייה. למרות כל החידושים והתוספות, הדיוק 890 R רזה מקודמו ב-3 ק"ג ומשקלו היבש עומד על 166 ק"ג. 

עוד שינויים ביחס לדיוק 790 היוצא: זווית ההיגוי התחדדה, בסיס הגלגלים התארך (ל-1,482 מ"מ) והמושב גבוה יותר, ב-9 מ"מ. מערך המתלים כולל מזלג WP מדגם APEX בקוטר 43 מ"מ ובולם אחורי WP APEX גם כן, עם מהלכי מתלה של 140 מ"מ מקדימה ו-150 מ"מ מאחורה. 

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2