מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
KTM MENU
שרקו
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אבניר קוביה שמאל
סטומפ
אוגוסטה קוביה הכי עליון
1 על 1
KTM שמאל
סטפן
אישימוטו באנר קוביה שמאל
KTM עליון קוביה
לרט
תמוז
רפידו
אינדיאן קוביה שמאל
HJC
מונדיאל קוביה
הארלי שמאל
מתלה לקסדה

ק.ט.מ דיוק 250 ו-390 מעודכנים ל-2020

ק.ט.מ דיוק 250 ו-390 מעודכנים ל-2020

אביעד רייס

צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

דגמי הכביש הקטנים של KTM ממשפחות הדיוק וה-RC הם בין הדגמים הפופולריים בהודו, והאדוונצ'ר 390 שמושק בימים אלו אמור להיות להיט גם כן במדינה הענקית. אז זה לא באמת מפתיע שהתמונות הראשונות – ולא רשמיות – של הדיוק 250 וה-390 נחשפו לראשונה דווקא במספר אתרי חדשות הודים. 

העדכון המרכזי לדגמי 2020 הוא התאמה לתקנות זיהום האוויר BS6, הגרסה ההודית לתקנות האירו 5. פרטים טכניים לא נחשפו, ולכן לא ברור עדיין כמה השפעה תהיה לתקנות אלו על המנועים של דגמי ה-250 וה-390 סמ"ק ובדר"כ לא מדובר בשינויים מרחיקי לכת. בהודו קפצו ישר מתקנות ה-BS4 ל-BS6 בלי להתעכב על BS5, כמה נוח שהשוק המקומי הוא כל כך גדול ויש לו תקנות זיהום אוויר משלו. דיווחים שונים גם גורסים שדגמי ה-390 החדשים של ק.ט.מ, דהיינו הדיוק וה-RC יקבלו קוויקשיפטר, אך בשלב זה אין מידע רשמי בנושא כך שעדיין מוקדם לדעת. 

הדיוק 250 וה-390 מקבלים צביעות חדשות שלא היו מוצעות לפני כן, כאשר אל הכתום-שחור והלבן-שחור של הדגמים הקודמים מצטרפות סכמות נוספות עם שילובים של צבעי אפור-כתום-שחור – שמזכירות קצת את הסופר דיוק R. עוד ניתן לראות בתמונות מגן בוץ לגלגל האחורי שקשור לתקינה בהודו ולא לשוק האירופאי. בדיוק 250 ניתן להבחין בשינוי שעושה ק.ט.מ בצבעי השלדה, כאשר החלק הקדמי של השלדה צבוע כעת בכתום ושלדת הזנב צבועה בשחור – הפוך מהגרסאות הקודמות של דגם זה. 

דגמי הדיוק החדשים מיועדים תחילה לשוק ההודי המקומי ולשווקי המזרח, ובהמשך יגיעו למדינות אירופה וארה"ב. בינתיים אין תמונות רשמיות.

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2