מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
KTM עליון קוביה
פרפקט קוביה שמאל
סטפן
תמוז
סטומפ
לרט
ברקום שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
הארלי שמאל
מתלה לקסדה
HJC
מונדיאל קוביה

ק.ט.מ דיוק 250 ו-390 מעודכנים ל-2020

ק.ט.מ דיוק 250 ו-390 מעודכנים ל-2020

אביעד רייס

צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

דגמי הכביש הקטנים של KTM ממשפחות הדיוק וה-RC הם בין הדגמים הפופולריים בהודו, והאדוונצ'ר 390 שמושק בימים אלו אמור להיות להיט גם כן במדינה הענקית. אז זה לא באמת מפתיע שהתמונות הראשונות – ולא רשמיות – של הדיוק 250 וה-390 נחשפו לראשונה דווקא במספר אתרי חדשות הודים. 

העדכון המרכזי לדגמי 2020 הוא התאמה לתקנות זיהום האוויר BS6, הגרסה ההודית לתקנות האירו 5. פרטים טכניים לא נחשפו, ולכן לא ברור עדיין כמה השפעה תהיה לתקנות אלו על המנועים של דגמי ה-250 וה-390 סמ"ק ובדר"כ לא מדובר בשינויים מרחיקי לכת. בהודו קפצו ישר מתקנות ה-BS4 ל-BS6 בלי להתעכב על BS5, כמה נוח שהשוק המקומי הוא כל כך גדול ויש לו תקנות זיהום אוויר משלו. דיווחים שונים גם גורסים שדגמי ה-390 החדשים של ק.ט.מ, דהיינו הדיוק וה-RC יקבלו קוויקשיפטר, אך בשלב זה אין מידע רשמי בנושא כך שעדיין מוקדם לדעת. 

הדיוק 250 וה-390 מקבלים צביעות חדשות שלא היו מוצעות לפני כן, כאשר אל הכתום-שחור והלבן-שחור של הדגמים הקודמים מצטרפות סכמות נוספות עם שילובים של צבעי אפור-כתום-שחור – שמזכירות קצת את הסופר דיוק R. עוד ניתן לראות בתמונות מגן בוץ לגלגל האחורי שקשור לתקינה בהודו ולא לשוק האירופאי. בדיוק 250 ניתן להבחין בשינוי שעושה ק.ט.מ בצבעי השלדה, כאשר החלק הקדמי של השלדה צבוע כעת בכתום ושלדת הזנב צבועה בשחור – הפוך מהגרסאות הקודמות של דגם זה. 

דגמי הדיוק החדשים מיועדים תחילה לשוק ההודי המקומי ולשווקי המזרח, ובהמשך יגיעו למדינות אירופה וארה"ב. בינתיים אין תמונות רשמיות.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
מטרו מגדל שמאל