fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC

קליבלנד חושפת את ה-Falcon החשמלי

קליבלנד חושפת את ה-Falcon החשמלי

אליו דיאמנט

צילום: יצרן

את חברת קליבלנד אנחנו מכירים בעיקר בזכות דגמי ההייסט המיוחדים שג.ב.ר ייבאו לישראל. CCW ממשיכה לייצר אופנועים – מיוחדים, כהרגלה – אך הם לא משווקים בישראל עקב אי עמידה בתקני אירו5, עכשיו עם חשיפת הפלקון נראה שהמותג יוכל לחזור לפעילות באירופה וגם בישראל.

את הפלקון CCW מייצרים במפעל בארה"ב ובעזרת טכניקות רבות, ביניהן הדפסת תלת-ממד, לדברי החברה הם מתכוונים לייצר את האופנוע כחלופה החשמלית הזולה ביותר שתהיה מוצעת כיום, וזאת מבלי להתפשר על העיצוב. בנוסף מוצעת אפשרות לעיצוב אישי של חלקים באופנוע ע"י הלקוח עוד לפני מועד ההספקה, תושבי ארה"ב יוכלו לשוב לעיצוב מחדש במפעל אם יחפצו בכך. צמד הגרסאות של הפלקון, ה-Falcon 01 וה-Falcon BLK, מתאפיינות בעיצוב רטרו-מודרני דומה ובעיקר בטווח נסיעה עירוני ארוך.

ה-Falcon 01 היא אולי הרגסה הפחות מעניינת והיותר מוגבלת של האופנוע, בגרסה זאת הוא עושה שימוש ביחידת כוח 2.2KW, שנטענת ל-80% קיבולת ב-45 דקות, ומספיקה לנסיעה של כ-125 ק"מ במצב Eco או 80 ק"מ במצב רגיל. המהירות המקסימלית היא כ-105 קמ"ש, והאופנוע שוקל סביב ה-68 ק"ג. עלות הדגם הזה, הזול יותר, היא כ-8,000 דולר בארה"ב.

הגרסה שמעניית אותנו יותר היא ה-Falcon BLK, בגרסה הזאת מותקנות שתי סוללות 2.2KWh, מה שמגדיל את טווח הנסיעה של האופנוע ל-257 ק"מ במצב Eco, או כ-160 ק"מ במצב רגיל. התוספת לא משפיעה רבות על משקל האופנוע, והוא נשאר בטווח של מתחת ל-85 ק"ג. זמן הטעינה זהה, עם 80% תוך 45 דקות ושעה וחצי לטעינה מלאה. המנוע מייצר 17.5 כ"ס ומומנט של כ-5 קג"מ. עם ההספק הזה, הוא יכול להגיע למהירות מקסימלית של 136 קמ"ש. הגרסה הזאת לא זולה ומחירה עומד על כ-15,000 דולר בארה"ב. בשלב זה החברה מבטיחה ש-20 האופנועים הראשונים שיימכרו יהיו Founders Edition והחברה תאפשר לקונים לבצע קסטומיזציה מלאה של האופנוע כלולה במחיר.

2 תגובות ל קליבלנד חושפת את ה-Falcon החשמלי

  1. שלדת צינורות בסיסית שכל אחד יכול לרתך לבדו בבית.
    שלושה קפיצים שמתחברים לתושבות בשלדה.
    שני גלגלים, שני דיסקים…כאילו כמה? הצמיגים עולים יותר.
    מנוע ברש-לס+רצועה+סוללה, ביג פקיג דיל.
    ההוא מדרום תל אביב עושה לי כיסא מעוצב מהתחת.
    גג 5000 ש"ח, לא דולר, ש"ח, שזה 5000 שקל ישראלי חדש, גג.
    הביצועים: 140 קמ"ש, לכמה זמן שבא לי(תלוי בגודל הסוללה).
    טוב נו…אפנק את עצמי בסוללה נורמלית, הרי זה ההיי-טק היחידי שיש במה להתחדש בו.
    רשמו עוד 7,000 ש"ח רק על סוללה פצצה. אבל זה רק כי אני מפונק.
    אופנוע עירוני לא צריך את התוספת המופלצת הזו.

    בכל כל הסמטוחה נזכרתי שבשביל נסיעה קצרה בעיר יש אופניים חשמליים גנריים שקונים בפיצוחיה תמורת 1500 ש"ח. וב- 10 ש"ח מזמינים קורקינט באפליקציה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל