fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

קיט שיפורים היסטרי של אפריליה ל-RSV4

קיט שיפורים היסטרי של אפריליה ל-RSV4

גיא בן ברק

צילום: יצרן

אפריליה מציעה לאופנוע הסופרבייק שלה RSV4 קיט שיפורים משמעותי מאי פעם לשנת 2018, מיועד למירוצי סופרבייק וסופרסטוק אך יתאים גם לאופנוע עם מראות ומספר רישוי, קיט מקיף הכולל שיפורי מנוע, הורדת משקל ופיירינגים בעלי כנפונים. הקיט המגיע ישירות ממחלקת המירוצים בנואלה קרוי פקטורי קיט ומקיף שיפורים מרחיקי לכת עד כדי גרסת המנוע FW-GP עם קוטר בוכנות של 81 מ"מ במקום ה-78 מ"מ של המנוע הסדרתי ומהלך קצרצר כדי פחות מ-49 מ"מ בדומה למוטו גיפי, ועם שסתומים פנאומטיים, אוסף נכסים המייצר בשיא הספק של 250 כוח סוס. זאת בעלות של כ-160,000 אירו באיטליה, וזה לדעת כול מי שמבין מחיר מציאה מטורף למה שמקבלים, עם זאת לרוכבי אפריליה מצויים יותר בעלי דגמי RR ו-RF כפי שנמכרים גם בישראל, מוצע כאמור הקיט החדש על בסיס המנוע הנמכר לציבור.

הקיט שהוצג בתערוכת מילאנו ומחירו לא נמסר, כולל ראש מנוע חדש עם בוכנות משופרות, מעברי יניקה ופליטה חלקי משטחים לזרימה משופרת, קפיצי שסתומים והשסתומים עצמם משופרים, גלי הזיזים מטופלים להורדת חיכוך, מערכת פליטה אקרפוביק ומחשב ניהול מנוע חדש משלימים את החבילה ומעלים את ההספק ל-215 כוח סוס. במקביל מבוצעת הורדת משקל עם התקנת מצבר ליתיום החוסך קילו וחצי לבדו, עם מערכת הפליטה מגיע החיסכון במשקל ל-10 קילו כך שהמשקל היבש עומד על 170 קילו.

וכדי להשלים את החבילה כולל הקיט פיירינג צד עם כנפונים, גם נראה מגניב וגם משפר את יציבות האופנוע כפי שאפריליה למדו מאופנועי המוטו גיפי שלהם.

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל