מוטו מדריך. עכשיו בחנויות וכאן

קיוואי בנלי
רוית עליון
מתחת לשורת MENU מטרו
פרפקט אופנועים
הווסקוורנה באנר שמאל
אפריליה
אבניר באנר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
פרפקט קוביה שמאל
Ad motorsport
לארט
תמוז
KTM עליון קוביה
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
רפידו
אופנוסנטר קוביה שמאל
אייפקס
הארלי שמאל
כרמיאל קוביה שמאל
מטרו לבן – קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
ברקום קוביה שמאל
HJC
HRP קוביה שמאל
אוגוסטה קוביה הכי עליון

קאוואסאקי ZX10R SE – אלוף העולם בכלום כסף

קאוואסאקי ZX10R SE – אלוף העולם בכלום כסף

גיא בן ברק

קאוואסאקי ZX10R הוא אופנוע הסופרבייק המצליח ביותר בשש השנים האחרונות, עם ארבע אליפויות סופרבייק עולמי בחמש העונות האחרונות, מתוכן שלוש רצופות מאז 2015, וזאת כשהקאוואסאקי ZX10R עולה כמו גלגל אחד של דוקאטי פאניגלה אותו הוא קבר שוב ושוב מאז 2012; עכשיו ל-2018 מודיעה קאוואסאקי כי הנינג'ה 10 הולך לספק תמורה טובה אף יותר לכסף המועט שהוא עולה, יותר משנתנה גרסת ה-RR ב-2017, כאשר ל-2018 מוצגת גרסת SE כשראשי התיבות באנגלית מגלות את המיתלים האלקטרוניים המטורפים המותקנים בדגם זה ועושים אותו ביתר שאת לקניה הטובה בעולם של אופנוע ספורט כלשהו. מערכת המיתלים החצי אקטיבית החדשה של שואה אמורה לעלות על כול מערכת של אוהלינס או אחרת המותקנת על אופנועי ספורט סדרתיים כולל דוקאטי, אפריליה, ימאהה R1M, וזאת בזכות חיישן מהלך חדיש המודד במקביל את מהלך המזלג והבולם האחורי, כאשר מחשב ניהול המנוע שולט על השיכוך ההידראולי בהתאם לצרכים תוך כדי רכיבה ברזולוציה של תגובה באלפיות שנייה. המערכת מצוידת בשלושה פריסטים – כביש, מסלול ומצב ידני, במצב הידני ניתן לבחור 15 רמות שונות הן לכיווץ והן להחזרה, מי שאינו ממש יודע מה הוא עושה עדיף שישאר עם שני הפריסטים של המפעל.

בנוסף מצויד הדגם בחישוקי סגסוגת אלומיניום חדשים, קלים במיוחד, מערכת קוויק שיפטר דור חדש. ואולי מעל כול מכלול חדיש כזה או אחר, הקאוואסאקי ZX10R שנמכר לציבור משקלל בתוכו את הידע העצום ורב שיש לקבוצת הסופרבייק הרשמית של קאוואסאקי שכאמור מחסלת בשנים האחרונות לא רק את דוקאטי אלא את אפריליה, הונדה, ימאהה, כאשר סוזוקי GSX-R1000 החדש כלל לא מנסה לעלות למגרש הזה. כלומר יש אופנועי אווענטות של דפי נתונים ויש כלים מקצועיים לעניין, בשורה התחתונה וכפי שאני אומר שוב ושוב בשנים האחרונות, למרות שבשנים האחרונות רואים עוד ועוד טכנולוגיות מסלול מגיעות לכביש הציבורי – מעולם לא הוצע אופנוע מאובזר, מקצועי כמו ה-ZX10R של קאוואסאקי וזאת בלי קשר למחיר, וכשמוספים את המחיר הנמוך הרי שצריך להיות אידיוט לא לקנות את האופנוע הזה.

גלריה

תגובות

הונדה מגדל 520