חדש! מוטו מדריך בשיתוף יד2. עכשיו בחנויות וכאן

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
פרפקט אופנועים
אפריליה
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
סטפן
Ad motorsport
תמוז
פרפקט קוביה שמאל
אייפקס
KTM עליון קוביה
רפידו
לארט
אופנוסנטר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
הארלי שמאל
מטרו לבן – קוביה שמאל
אוגוסטה קוביה הכי עליון
שוברט
מטרו באנר שמאל הכי עליון
HJC
HRP קוביה שמאל
ברקום קוביה שמאל
כרמיאל קוביה שמאל

קאוואסאקי ZX10R SE – אלוף העולם בכלום כסף

קאוואסאקי ZX10R SE – אלוף העולם בכלום כסף

גיא בן ברק

קאוואסאקי ZX10R הוא אופנוע הסופרבייק המצליח ביותר בשש השנים האחרונות, עם ארבע אליפויות סופרבייק עולמי בחמש העונות האחרונות, מתוכן שלוש רצופות מאז 2015, וזאת כשהקאוואסאקי ZX10R עולה כמו גלגל אחד של דוקאטי פאניגלה אותו הוא קבר שוב ושוב מאז 2012; עכשיו ל-2018 מודיעה קאוואסאקי כי הנינג'ה 10 הולך לספק תמורה טובה אף יותר לכסף המועט שהוא עולה, יותר משנתנה גרסת ה-RR ב-2017, כאשר ל-2018 מוצגת גרסת SE כשראשי התיבות באנגלית מגלות את המיתלים האלקטרוניים המטורפים המותקנים בדגם זה ועושים אותו ביתר שאת לקניה הטובה בעולם של אופנוע ספורט כלשהו. מערכת המיתלים החצי אקטיבית החדשה של שואה אמורה לעלות על כול מערכת של אוהלינס או אחרת המותקנת על אופנועי ספורט סדרתיים כולל דוקאטי, אפריליה, ימאהה R1M, וזאת בזכות חיישן מהלך חדיש המודד במקביל את מהלך המזלג והבולם האחורי, כאשר מחשב ניהול המנוע שולט על השיכוך ההידראולי בהתאם לצרכים תוך כדי רכיבה ברזולוציה של תגובה באלפיות שנייה. המערכת מצוידת בשלושה פריסטים – כביש, מסלול ומצב ידני, במצב הידני ניתן לבחור 15 רמות שונות הן לכיווץ והן להחזרה, מי שאינו ממש יודע מה הוא עושה עדיף שישאר עם שני הפריסטים של המפעל.

בנוסף מצויד הדגם בחישוקי סגסוגת אלומיניום חדשים, קלים במיוחד, מערכת קוויק שיפטר דור חדש. ואולי מעל כול מכלול חדיש כזה או אחר, הקאוואסאקי ZX10R שנמכר לציבור משקלל בתוכו את הידע העצום ורב שיש לקבוצת הסופרבייק הרשמית של קאוואסאקי שכאמור מחסלת בשנים האחרונות לא רק את דוקאטי אלא את אפריליה, הונדה, ימאהה, כאשר סוזוקי GSX-R1000 החדש כלל לא מנסה לעלות למגרש הזה. כלומר יש אופנועי אווענטות של דפי נתונים ויש כלים מקצועיים לעניין, בשורה התחתונה וכפי שאני אומר שוב ושוב בשנים האחרונות, למרות שבשנים האחרונות רואים עוד ועוד טכנולוגיות מסלול מגיעות לכביש הציבורי – מעולם לא הוצע אופנוע מאובזר, מקצועי כמו ה-ZX10R של קאוואסאקי וזאת בלי קשר למחיר, וכשמוספים את המחיר הנמוך הרי שצריך להיות אידיוט לא לקנות את האופנוע הזה.

גלריה

תגובות

אבניר מגדל ימין תחתון סוזוקי
הונדה מגדל הימורים