fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
HJC
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן

קאוואסאקי מציגה ב-EICMA את דגמי 2019

קאוואסאקי מציגה ב-EICMA את דגמי 2019

אסף לביא

צילום: יצרן

קאוואסאקי מציגה בתערוכת מילאנו דגמים חדשים, ביניהם ה-Z400, נייקד המבוסס על הנינג'ה 400 שהוצג בשנה שעברה ומחליף את ה-Z300.

מנוע הטווין המקבילי בנפח 399 סמ"ק מספק 44 כ"ס ב-10,000 סל"ד ומומנט של 3.9 קג"מ ב-8,000, משקלו של ה-Z400 עומד על 167 ק"ג, 3 ק"ג יותר מה-Z300. מקדימה מזלג קדמי קונבנציונלי בקוטר 41 מ"מ, עם מהלך של 120 מ"מ, באחור בולם יחיד בעל מנגנון לינקים ומהלך של 130 מ"מ.

על הבלימה מופקד דיסק בקוטר 286 מ"מ מקדימה ומאחור דיסק בקוטר 220 מ"מ. מאחור צמיג ברוחב 150 מ"מ. מיכל הדלק קטן ב-3 ליטרים מהדגם הקודם. ה-Z400 מתחרה בעיקר בק.ט.מ דיוק 390 והימאהה MT-03.

 

וורסיס 1000 ו-SE

עוד דגם שמקבל עדכון מקיף הוא הוורסיס הגדול, מעבר לעיצוב שמיישר קו עם שאר דגמי קאוואסאקי החדשים, מקבל הוורסיס שינוי מינוריים במנוע, השלדה נשארת כפי שהייתה אבל כל הסובב לה מקבל יחס. בנוסף לשינוי לדגם הבסיס מציג היצרן גרסת SE עם קוויקשיפטר, תאורה רודפת פניה, מתלים חצי אקטיביים ולוח שעונים הלקוח מה-H2 SX SE, ה-SE גם כבד ב-4 ק"ג מהדגם הרגיל ששוקל 253 ק"ג.

 

W800 וגרסת Café

ב-2016 נפרדנו מהרטרו המיוחד של קאוואסאקי עקב כניסת תקנות יורו4 שסתמו את הגולל על ה-W800 הותיק. כעת מקבל הדגם החדש מערכת בלימה משודרגת, מערכת ABS, מנוע העומד בתקנות יורו4 ורענון עיצובי קל, כדי לשמור על הקלאסיקה, אבל לצעוד למאה הנוכחית. גרסת הקפה בעלת כידון קלאבמן, מושב קפה רייסר, צביעה חדשה ומסכת חזית קטנה. שני הדגמים מתאימים לרישיון A1.

 

ZX-6R נינג'ה 636

על הנינג'ה 636 אין צורך להרחיב, שכן לפני חודש דיווחנו על רוב הפרטים שנחשפו אודותיו. כעת קאוואסאקי משלימה את התמונה, נתון ההספק סוף סוף נחשף כהוא מחולק ל-3: ההספק עומד על 130 כ"ס, כשהוא עולה ל-136 אחרי אפקט הראם-אייר ובעוד גרסה ההספק מופחת לכדי 95 כ"ס, ככל הנראה בכדי לאפשר הגבלה לרישוי A1, שכן בכדי לעמות בתקנות לאופנוע ההספק לפני ההגבלה לא יכול לעמוד על יותר מ-95 כ"ס. נתון המומנט עומד על 6.1 קג"מ ב-8,500 סל"ד לעומת שיא ההספק שמגיע ב-13,500 סל"ד. גם נתון המשקל נחשף – 196 ק"ג כשהאופנוע מוכן לרכיבה.

 

עוד חדשות מתערוכת מילאנו בפוסט המתעדכן

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל