מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
KTM
אבניר באנר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
שרקו
הווסקוורנה באנר שמאל
לארט
אופנוסנטר קוביה שמאל
פרפקט קוביה שמאל
תמוז
KTM עליון קוביה
רוית עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
רפידו
אוגוסטה קוביה הכי עליון
HJC
כרמיאל קוביה שמאל
מתלה לקסדה
הארלי שמאל
HRP קוביה שמאל

קאוואסאקי מציגה ב-EICMA את דגמי 2019

קאוואסאקי מציגה ב-EICMA את דגמי 2019

אסף לביא

צלם: יצרן

קאוואסאקי מציגה בתערוכת מילאנו דגמים חדשים, ביניהם ה-Z400, נייקד המבוסס על הנינג'ה 400 שהוצג בשנה שעברה ומחליף את ה-Z300.

מנוע הטווין המקבילי בנפח 399 סמ"ק מספק 44 כ"ס ב-10,000 סל"ד ומומנט של 3.9 קג"מ ב-8,000, משקלו של ה-Z400 עומד על 167 ק"ג, 3 ק"ג יותר מה-Z300. מקדימה מזלג קדמי קונבנציונלי בקוטר 41 מ"מ, עם מהלך של 120 מ"מ, באחור בולם יחיד בעל מנגנון לינקים ומהלך של 130 מ"מ.

על הבלימה מופקד דיסק בקוטר 286 מ"מ מקדימה ומאחור דיסק בקוטר 220 מ"מ. מאחור צמיג ברוחב 150 מ"מ. מיכל הדלק קטן ב-3 ליטרים מהדגם הקודם. ה-Z400 מתחרה בעיקר בק.ט.מ דיוק 390 והימאהה MT-03.

 

וורסיס 1000 ו-SE

עוד דגם שמקבל עדכון מקיף הוא הוורסיס הגדול, מעבר לעיצוב שמיישר קו עם שאר דגמי קאוואסאקי החדשים, מקבל הוורסיס שינוי מינוריים במנוע, השלדה נשארת כפי שהייתה אבל כל הסובב לה מקבל יחס. בנוסף לשינוי לדגם הבסיס מציג היצרן גרסת SE עם קוויקשיפטר, תאורה רודפת פניה, מתלים חצי אקטיביים ולוח שעונים הלקוח מה-H2 SX SE, ה-SE גם כבד ב-4 ק"ג מהדגם הרגיל ששוקל 253 ק"ג.

 

W800 וגרסת Café

ב-2016 נפרדנו מהרטרו המיוחד של קאוואסאקי עקב כניסת תקנות יורו4 שסתמו את הגולל על ה-W800 הותיק. כעת מקבל הדגם החדש מערכת בלימה משודרגת, מערכת ABS, מנוע העומד בתקנות יורו4 ורענון עיצובי קל, כדי לשמור על הקלאסיקה, אבל לצעוד למאה הנוכחית. גרסת הקפה בעלת כידון קלאבמן, מושב קפה רייסר, צביעה חדשה ומסכת חזית קטנה. שני הדגמים מתאימים לרישיון A1.

 

ZX-6R נינג'ה 636

על הנינג'ה 636 אין צורך להרחיב, שכן לפני חודש דיווחנו על רוב הפרטים שנחשפו אודותיו. כעת קאוואסאקי משלימה את התמונה, נתון ההספק סוף סוף נחשף כהוא מחולק ל-3: ההספק עומד על 130 כ"ס, כשהוא עולה ל-136 אחרי אפקט הראם-אייר ובעוד גרסה ההספק מופחת לכדי 95 כ"ס, ככל הנראה בכדי לאפשר הגבלה לרישוי A1, שכן בכדי לעמות בתקנות לאופנוע ההספק לפני ההגבלה לא יכול לעמוד על יותר מ-95 כ"ס. נתון המומנט עומד על 6.1 קג"מ ב-8,500 סל"ד לעומת שיא ההספק שמגיע ב-13,500 סל"ד. גם נתון המשקל נחשף – 196 ק"ג כשהאופנוע מוכן לרכיבה.

 

עוד חדשות מתערוכת מילאנו בפוסט המתעדכן

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל