fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

קאג'יבה חוזרת – כמותג החשמל של אמ.וי אגוסטה

קאג'יבה חוזרת – כמותג החשמל של אמ.וי אגוסטה

גיא בן ברק

צילום: יצרן

"אני מאמין בחשמל, יש פוטנציאל גדול ואנחנו מעורבים בפרוייקט של אופנוע חשמלי תחת מותג אחר ושמו קאג'יבה" מצהיר ג'ובאני קאסטיליוני הבוס של אמ.וי אגוסטה ובנו של מייסד קאג'יבה קלאודיו קאסטיליוני ז"ל. האופנוע הראשון תחת קאג'יבה החדשה לא יהיה אלפנט חשמלי… אלא יהיה אופנוע שטח קטן, על גבול האופניים החשמליים. "אם אתה רוצה לרכב 300 קמ"ש תרכב על מנוע בנזין, אבל העתיד הוא במנוע החשמלי…" אומר קאסטיליוני, "בחמש השנים הקרובות השוק ישתנה, וזו תהיה הזדמנות מעולה עבורנו".

עוד מותג שעשה דרך דומה: בולטאקו

קאג'יבה מיסודו של קלאודיו קאסטיליוני עוד ב-1950 החלה לייצר אופנועים בשנת 1978, לאחר שרכשה את מפעל "אראמקי" בבעלות הרלי דייוידסון, שייצר אופנועי שטח קטנים. פעילות במירוצי שטח ומוטוקרוס אפיינה את קאגי'בה עד שבתחילת שנות השמונים התקדמה קאגי'בה לייצור אופנועים גדולים המבוססים על מנועי דוקאטי, עד שב-1985 רכשה את דוקאטי, שנתיים לאחר מכן גם את הוסקוורנה, ובשנים אלה אף נמכרו אופנועי קאג'יבה בישראל. הדגם הידוע ביותר של קאגי'בה הוא ללא ספק האלפנט שאף מופיע על הלוגו של החברה, אדי אוריולי ניצח עם הפיל שני מירוצי דקאר. גם אופנוע הגרנד-פרי 500 של קאגי'בה שפעל מספר שנים בסוף שנות השמונים משך תשומת לב ונחשב לאופנוע היפה בעולם. במהלך שנות האלפיים התנהלה קאגי'בה תחת מותג אמ.וי ואף נמכרה להרלי-דייוידסון (איך שגלגל מסתובב) ב-2008, אולם ב-2012 נסגרה קאג'יבה כאשר קאסטיליוני החליט על התמקדות בדגמי F3 של אמ.וי אגוסטה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל