חדש! מוטו מדריך בשיתוף יד2. עכשיו בחנויות וכאן

מטרו ימין 4
איפון
מתחת לשורת MENU מטרו
פרפקט אופנועים
אפריליה
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
פרפקט קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
Ad motorsport
אייפקס
לארט
אופנוסנטר קוביה שמאל
תמוז
רפידו
KTM עליון קוביה
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הארלי שמאל
אוגוסטה קוביה הכי עליון
HRP קוביה שמאל
ברקום קוביה שמאל
HJC
שוברט
מטרו לבן – קוביה שמאל
כרמיאל קוביה שמאל

קאג'יבה חוזרת – כמותג החשמל של אמ.וי אגוסטה

קאג'יבה חוזרת – כמותג החשמל של אמ.וי אגוסטה

גיא בן ברק

צלם: יצרן

"אני מאמין בחשמל, יש פוטנציאל גדול ואנחנו מעורבים בפרוייקט של אופנוע חשמלי תחת מותג אחר ושמו קאג'יבה" מצהיר ג'ובאני קאסטיליוני הבוס של אמ.וי אגוסטה ובנו של מייסד קאג'יבה קלאודיו קאסטיליוני ז"ל. האופנוע הראשון תחת קאג'יבה החדשה לא יהיה אלפנט חשמלי… אלא יהיה אופנוע שטח קטן, על גבול האופניים החשמליים. "אם אתה רוצה לרכב 300 קמ"ש תרכב על מנוע בנזין, אבל העתיד הוא במנוע החשמלי…" אומר קאסטיליוני, "בחמש השנים הקרובות השוק ישתנה, וזו תהיה הזדמנות מעולה עבורנו".

עוד מותג שעשה דרך דומה: בולטאקו

קאג'יבה מיסודו של קלאודיו קאסטיליוני עוד ב-1950 החלה לייצר אופנועים בשנת 1978, לאחר שרכשה את מפעל "אראמקי" בבעלות הרלי דייוידסון, שייצר אופנועי שטח קטנים. פעילות במירוצי שטח ומוטוקרוס אפיינה את קאגי'בה עד שבתחילת שנות השמונים התקדמה קאגי'בה לייצור אופנועים גדולים המבוססים על מנועי דוקאטי, עד שב-1985 רכשה את דוקאטי, שנתיים לאחר מכן גם את הוסקוורנה, ובשנים אלה אף נמכרו אופנועי קאג'יבה בישראל. הדגם הידוע ביותר של קאגי'בה הוא ללא ספק האלפנט שאף מופיע על הלוגו של החברה, אדי אוריולי ניצח עם הפיל שני מירוצי דקאר. גם אופנוע הגרנד-פרי 500 של קאגי'בה שפעל מספר שנים בסוף שנות השמונים משך תשומת לב ונחשב לאופנוע היפה בעולם. במהלך שנות האלפיים התנהלה קאגי'בה תחת מותג אמ.וי ואף נמכרה להרלי-דייוידסון (איך שגלגל מסתובב) ב-2008, אולם ב-2012 נסגרה קאג'יבה כאשר קאסטיליוני החליט על התמקדות בדגמי F3 של אמ.וי אגוסטה.

תגיות:

תגובות

אבניר מגדל ימין תחתון סוזוקי
הונדה מגדל הימורים