fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

פאנטיק חוזרת לשטח מקצועי

פאנטיק חוזרת לשטח מקצועי

מערכת מוטו

צילום: יצרן

כשפגשנו את נציגי חברת פאנטיק בחודש אוגוסט האחרון במהלך ביקור אצל היבואן הישראלי, שאלנו אותם מתי ואם פאנטיק מתכוונת לחזור לשטח בצורה תחרותית יותר עם דגמי אנדורו ומוטוקרוס מקצועיים. נציגי החברה ענו לנו שאולי רק בעתיד וכרגע הם מסתפקים בייצור אופנועי הובי, סמי מקצועיים. 

ובכן העתיד הגיע מהר מאד ובתערוכת מילאנו שהסתיימה בשבת האחרונה חושף היצרן האיטלקי דגמים חדשים: אופנוע אנדורו עם מנוע שתי פעימות בנפח 125 סמ"ק העונה לשם XE125, וצמד מוטוקרוסים דו-פעימתיים, XX125 ו-XX250 בנפחי 125 ו-250 סמ"ק כמובן. בנוסף לזה משיקים בפאנטיק קבוצת מרוצים חדשה ומודיעים – חוזרים לפעילות תחרותית! 

Photo: Eicma

המנועים כמו גם השלדות מגיעים במקורם מדגמי ה-YZ של ימאהה כאשר צפויים דגמים מקצועיים נוספים בעתיד, בינהם כנראה גם XE250 ואולי אף דגמי 4 פעימות מקצועיים. הדגמים העתידיים כמו גם אלו שנחשפו יתוכננו, יעוצבו וייוצרו במפעלי פאנטיק באיטליה כאשר על הפרויקט אחראים שני יוצאי המחלקה הספורטיבית של אפריליה, יאן ויטוין וגאטנו קוקו – הראשון ניהל את המחלקה וזכה איתה בעשרות תארים יוקרתיים והשני הוא רוכב אנדורו מנוסה שמאחוריו גם כן קריירה מכובדת בייעוץ וניהול מחלקות שונות במחלקת המרוצים של אפריליה.

נראה שיש כאן קפיצת מדרגה משמעותית ורצינית מבחינת פאנטיק עם המראה החדש והקרבי של האופנועים שכולל גם פלסטיקה חדשה ויחידת תאורה קדמית LED מעודכנת. האופנועים החדשים נראים חדים וממוקדי מטרה, ומוכנים להתמודד עם הדגמים של יצרניות אופנועי האנדורו והמוטוקרוס המובילות בעולם. 

הדגמים, שעברו התאמות לתקנות יורו 5, יצאו לשווקים במהלך 2020 כאשר כבר בינואר הם יקחו חלק במרוצי אנדורו ומוטוקרוס שונים ברחבי העולם. 

פרטים טכניים על הספק, בולמים ומשקל עדיין אין, בקרוב נעדכן.

 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל