fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה

על תבונה ורגישות – גיבורים קטנים 2019

על תבונה ורגישות – גיבורים קטנים 2019

מערכת מוטו

צילום: אריק רוזנבלום

כבכל שנה, לקחנו חלק באירוע השנתי עם עמותת "גיבורים קטנים" – ילדים מיוחדים מכל הארץ שמגיעים לתל חדיד, ליום שכולו כיף. באירוע לוקחים חלק יחידות של הצבא, המשטרה וגופים ציבוריים נוספים, כאשר הילדים זוכים ללבוש מדים, לראות את סוסי המשטרה בפעולה ועוד.

גולת הכותרת של האירוע, כבר שנה תשיעית ברציפות, מגיע מאתנו – מערכת מוטו וקהילת האופנוענים שנרתמה למשימה, עם כמות רוכבים שעולה מידי שנה – כשהשנה הגיעו עשרות רבות של אופנוענים ואופנועניות שתרמו מזמנם הפרטי והגיעו, בהתנדבות מלאה, לשמח את הילדים.

היו שם מכל הסוגים – אופנועי ספורט, אדוונצ'ר, קטנועים, אופנועים דו-שימושיים וטורינגים מפוארים, כמובן שגם קאסטומים נוצצים, אופנועי משטרה ואפילו אופנוע עם סירה. הילדים זכו לעלות על האופנועים, להרגיש, ולו לכמה רגעים, את התחושה שאנחנו כל כך אוהבים.

כאן המקום להודות לכל העוסקים במלאכה – בראשם הרוכבים היקרים שטרחו ומצאו את הזמן, בשעות הבוקר של אמצע השבוע, הגיעו, נתנו חיוך ודאגו שהילדים יעלו וירדו בבטחה ובתחושה טובה מהכלים, רכבו בסדר מופתי ובנועם הליכות – ברכיבת הראווה שסיימה את הטקס הצבאי, ולפני ואחרי הכל – הציגו לב ענק וחיממו לנו (שוב) את הלב. אין כמוכם!

תודה לעסקים מהענף הדו-גלגלי ובכלל שעזרו לנו בהפקת האירוע, עופר אבניר; מטרו מוטור; ד.ל.ב מוטוספורט; מאיר חברה למכוניות; אלבר יבואנית הארלי-דוידסון, ג'ט סטאר; HM מוטורס; בליץ אלקטריק מוטורס; סטומפ-רייסינג, יבואן פאנטיק ו-UM לישראל; רמי ביטוחים; תמוז סוכונות לביטוח; אופנועית; אישימוטו; סטפן; HRP; ביג בויז טויז; פרפקט אופנועים; אופנועית; לרט יבואנית LS2; מוסך אחד על אחד; אופנועי השרון; כלבוטקס; ריינד אופטיקס, חברת 'תמיג' יבואנית פירלי בישראל, ותודה גדולה לסיירת אופנועים ארצית ששלחה את נציגיה ולכל הרוכבים והרוכבות. תודה לצוות מוטו המורחב שעסק בניהול האירוע ובהקמה, לאנשי העמותה על ההזדמנות לקחת חלק במצווה, ולילדים המיוחדים, שמוכיחים לנו פעם אחר פעם שתמיד כדאי להיות בשמחה גדולה.

נתראה שוב עם הילדים הגיבורים – באירוע של שנת 2020.



גיבורים קטנים 2018 – סיכום אירוע

 

5 תגובות ל על תבונה ורגישות – גיבורים קטנים 2019

  1. היה מרגש כרגיל וכיף גדול. להת' גם בשנה הבאה.
    ואין מה להגיד…. כשנותנים מקבלים!

  2. מה שקטן ופשוט לאחד ,גדול וחשוב לאחר
    עם חברים שכמותכם אפשר להגשים חלומות
    תודה על הכול
    ברי "גיבורים קטנים"

  3. אחד האירועים החשובים בקהילת האופנוענים. אין איך להגדיר את האהבה שמקבלים חזרה מהילדים באירוע, את הברק בעיניים שלהם כשרואים את האופנועים ואת ההתרגשות כשעולים עליהם. חלק מהם מכירים את הדגמים ואת המותגים, זה מרגש לראות. אירוע חובה לכל מי שהוא אופנוען בנשמה. מומלץ להשתתף, חושבים שאנחנו נותנים אבל מקבלים חזרה הרבה יותר.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל